Portada Comunicación Los siguidores de la TPA escueyen los sos programes preferíos nuna encuesta

Los siguidores de la TPA escueyen los sos programes preferíos nuna encuesta

by asturnet

La páxina ‘RTPA n’asturianu’, un blogue creáu por siguidores de los programes n’asturianu de la radio y televisión pública d’Asturies ta acabante d’escoyer con una encuesta los programes que más-yos presten. Esto coincide colos seis meses d’emisiones en llingua asturiana de la TPA.

Y dempués de cuasi dos meses de votaciones el programa escoyíu como’l que más presta a los telespectadores ye ‘Camín de cantares’, presentáu por Xosé Ambás, col 52% de los votos, en segundu llugar quedó ‘Al Aldu’, presentáu por Carlos Suari, Lluis Antón González, Inaciu Galán, Milio’l del Nido y Mercedes Menéndez, que sacó un 19% de los votos y en tercer llugar y col 16% quedó la seición del late night ‘Terapia de grupo’, ‘El Chigre’.

En cuartu lllugar quedó ‘Nós’, presentáu pol direutor d’Asturnews.com, Próspero Morán, que sacó’l 9% de los votos y n’últimu llugar apaez el programa dirixíu por Ramón Lluís Bande, que sacó’l 2% de los votos. La páxina entama agora una encuesta pa escoyer el programa preferíu d’ente los de la Radio del Principáu d’Asturies.

Blogue de los siguidores de los programes n’asturianu de la RTPA

Tamién te podria gustar