Portada Música Los Rolling Stones faen cimblar Madrid

Los Rolling Stones faen cimblar Madrid

by redacción asturnews

A los sos 78 años, un arrogante Mick Jagger demostró ayeri en Madrid que la edá ye un estáu mental y que los 231 años que sumen los Rolling Stones malpenes se noten nel escenariu. «¡Hola Madrid!», glayaba namás empezar el conciertu.

Yá lo albidraben los miles de fans qu’atarraquitaron un estadiu que nun colgar el cartelu de nun hai entraes, pero tuvo cerca. Arrincaron los Stones con un homenaxe a Charlie Watts, la so batería, que finó n’agostu del pasáu añu con 80 primaveres y la llocura apoderar del Wanda Metropolitanu. Jagger, de rigorosu negru, pero con una chaqueta colorada dexolo claro: «Este ye’l nuesu primera tour n’Europa ensin Charlie, echámoslu enforma de menos».

Tardaron tiempu los Stones n’aprovechar l’enorme escenariu que teníen so los sos pies, xugando colos llaterales y triaben los primeros tramos de la llingua -l’escenariu dibuxaba nel so parte cimeru la sexy boca que sirvió de logo a los británicu a lo llargo de la so hestoria-, pero nun foi hasta ‘Miss You’, once cantares dempués, cuando Jagger atrever a travesar el ponte que la averaba al públicu y al centru del estadiu.

Nun importó que los Stones fueren impuntuales porque’l públicu taba apurríu, sofitando cada xestu y cada palabra d’un Jagger exultante, que baillaba y movíase de forma tropezosa, celebrando los sesenta años que la banda lleva sobre los escenarios. Hubo, inclusive, ‘feliz cumpleaños’ del públicu pa un Ronnie Wood que cumplía 75 palos y ye un finxu porque, yá se sabe, estos conciertos tán midíos al milímetru. Yera, amás, l’arranque d’una xira que lu va llevar per otres dolce ciudaes europees en trelce feches, pero tou salió a la perfección.

Tamién te podria gustar