Portada Fiestes Los Reis Magos van percorrer esti sábadu les cais d’Uviéu na tradicional Cabalgata

Los Reis Magos van percorrer esti sábadu les cais d’Uviéu na tradicional Cabalgata

by redacción asturnews

Los Reis Magos van percorrer esti sábadu les cais Uviéu na tradicional Cabalgata. La comitiva real, con más de 1.600 integrantes, va partir a les 18.30 hores dende Independencia pa percorrer tol centru de la ciudá, con un presupuestu total  de 120.000 euros que despliega cabalgates en 13 núcleos rurales del conceyu.

La tradicional cabalgata de Les sos Maxestaes los Reis Magos d’Oriente va partir esti sábadu a les 18:30 hores dende la Escuela de Mines n’Independencia pa percorrer les cais del centru de la ciudá y 13 zones rurales.

La comitiva real va realizar el percorríu que vienen faciendo n’años anteriores: Independencia, Uría, Fruela, Pozos, Ramón y Cajal, Mendizábal, Arguelles, Plaza del Carbayón, Alcalde García Conde, Santa Clara, Cuadonga, Melquiades Álvarez y va tornar a Independencia.  Los trés Reyes Magos van avanzar nos sos xarrés tiraos por gües y arropaos por una comitiva real que cunta con más de 1.600 persones. El director artísticu de la Cabalgata, Luis Antonio Suárez, esclarió que cambéu de caballos por gües realízase yá que el so ritmu ye más lentu y regular, lo que va faer más fluyíu’l desfile, y los neños van poder reparar tranquilamente a los Reis.

La Cabalgata va tener un estilu de fantasía oriental basada nel viaxe de los Reis Magos a Oriente, “velamos porque sía igual”, indicó Luis Antonio Suárez na rueda de prensa. A los 600 traxes de propiedá municipal que van llevar los distintos cuadros de la comitiva sumir otros 200 arrendaos para la ocasión n’una prestixosa xastrería, y que fueron vestuariu de películes como Ágora o 55 Díes en Pequín. Una decena de bandes musicales van formar tamién parte na cabalgata

En cuestiones de seguridá, efectivos de Guardia Civil, Policía Local, Policía Nacional y Protección Civil van trabayar de forma coordinada, y va haber dos exes de seguridá. El primeru consiste nel valláu total del percorríu, y na corte d’accesu a les zones nes que se realiza’l desfile. Amás, va cuntar con un gran esplegue d’efectivos de cuerpos de seguridá, como esplicó’l conceyal de cultura, Roberto Sánchez Ramos.  Indicó amás qu’espera un aumentu d’ente’l 10 y el 15% d’asistentes al desfile respecto al pasáu añu, “yá que ye sábadu, y espérase bon tiempu”.

Los ayudantes de los Reis Magos, Fernando Marriot (Melchor), José Antonio Lobato (Gaspar) y Papé Mbye (Baltasar), van realizar una recepción el sábadu de 11:00 a 15:00 hores, nel Teatru Campoamor, por que tolos neños y neñes d’Uviéu puedan pidi-yos los sos deseos. Esta recepción va cuntar cola Banda de Música Ciudá d’Uviéu, dirixida por David Cobo y el grupu -yos Panderetes con Eva Texedor, que van interpretar villancicos populares amenizando l’eventu.

Ente los encamientos, el conceyu pide que se dexe que los más pequenos ocupen les primeres files y que se respete en tou momentu les indicaciones que se faigan per parte de la persones d’organización y cuerpos de seguridá, nun xubise a faroles o marquesines, y nun perder de vista a los neños y neñes. Amás, queda totalmente prohibíu l’usu d’espráis o oxetos refundizos, garré mesmu indiquen que nun se debe degolar el valláu, y que los carambelos van ser partíos a mano ente’l públicu, “y los que cayan dientro del percorríu abarganáu, son pa los animales y los ayuntes, la nueche ye llarga y tienen que reponer fuerces”.

Les cabalgates en zones rurales van desenvolvese polos siguientes núcleos del conceyu d’Uviéu: TUDELA VEGUÍN, SAN ESTEBAN DE LES CRUCES, ANIEVES, TUDELA AGÜERIA, SAN CLOYO, LES CAMPES, CUALLOTO, FARU, LA MANXOYA, SANTA MARINA DE PIEDRAMUELLE, LES CALDES, CACES y VILLAPÉREZ. En cada unu d’estos llugares los Reis Magos van recibir a los neños nos Centros Sociales, agasayándo-yos con revoltixu del que van partir más de 2000 paquetes. Cada comitiva va dir acompañada d’un músicu de reconocíu prestíu nel ámbitu del folk asturianu .

Tamién te podria gustar