Portada Cine Los Razzie carguen contra’l nuevu Oscar: “Si vós devaluáis, nós tamién”

Los Razzie carguen contra’l nuevu Oscar: “Si vós devaluáis, nós tamién”

by redacción asturnews

Los Razzie, los premios a lo ‘peor’ del añu en Hollywood, escribieron una carta abierta a l’Academia de Cine de Hollywood criticando la so nueva decisión d’incluyir la categoría de ‘Meyor película popular’ na próxima gala de los Oscar, que va tener llugar el 24 de febreru.

Estos premios, tamién conocíos como los anti-Oscar, quexense de que les estauínes doraes rebaxáronse pa honrar una cuota de blockbusters que-yos aprovan de “mayor audiencia”, lo que consideren bien malo “pa la so marca”.

“Los Razzie non siempres lo faemos bien. Dicir enforma. De normal ignorar porque ¿quién se toma en serio los Razzie?”, almiten al empiezu del comunicáu.

“Pero, agora en serio, nun somos los Oscar. Los Oscar nun son esa estauína de 4,97 dólares que-yos recuerda a los grandes talentos lo que fixeron mal o lo que fixeron para faer enforma dineru”, siguen. De siguío, estos premios recuérden-y a l’Academia que “tol mundu depende de los Oscar para señalar les coses bones que d’otra manera nun se veríen”. Esto ye, qu’esa nueva categoría clisaría’l so propiu trabayu y, por descontáu, el de los Razzies.

Según ellos, los sos premios escueyen “aleatoriamente les películes d’entretenimientu popular”, convidando a los “deshonrados a que s’humilden a sí mesmos”. “Ese ye’l nuesu trabayu”, reza la carta. “Asina que un conseyu para’l nuesu distinguíu hermanu mayor calvu: Tu yes la nuesa inspiración, ¡nun nos falles agora! Los Razzie son codependientes de los Oscar. Si vós devaluáis, nós tamién”, conclúi la nota.

Tamién te podria gustar