Portada Mundu Los quiosqueros asturianos nomen miembru d’honor a Pachín de Melás

Los quiosqueros asturianos nomen miembru d’honor a Pachín de Melás

by asturnet

Esti 14 de xunuetu l’Asociación de Kiosqueros d’Asturies (KIASA) xunto con miembros de l’Academia de la Llingua Asturiana (ALLA) van organizar un Homenaxe a Pachín de Melás a les 17.45 hores y dientro del pabellón d’alcuentros de la XXVI Selmana Negra de Xixón. Dientro del actu va entregase’l pergamín onde s’afita’l nomamientu de Pachín de Melás como sociu d’honor de KIASA, a títulu póstumu, asina como la placa y el símbolu de KIASA, que va recoyer la so fía, Pilar Robles.

Amás, entregarán-y a la presidenta de l’Academia, Ana Cano, el retratu de Pachín de Melás fechu por Iván Quesada y que, xunto a Pilar Robles, entregará a la institución académica en calidá de donación pa que forme parte de la galería d’autores en llingua asturiana.

Darréu celebraráse una charra sobre Pachín de Melás, cronista de la emigración asturiana n’América, a cargu de Xosé Ramón Cuevas, académicu de númberu de l’ALLA.

L’actu va acabar col Himnu d’Asturies y cola representación d’una obra curtia de Pachín de Melás, titulada “Regalín d’Aldea”, que tará a cargu del grupu de teatru del Centru de persones mayores de la fastera centru de Xixón, asitiada nel Mercáu de San Agustín, dirixíu pol Eladio Sánchez, director de la compañía.

Tamién te podria gustar