Portada Educación Los profesores refuguen que los sos sueldos varien según les resultancies

Los profesores refuguen que los sos sueldos varien según les resultancies

by redacción asturnews

La propuesta del pedagogu José Antonio Marina de qu’una parte de la retribución del profesoráu pueda “tar rellacionada cola evaluación del centru enteru, de manera que se fomente la implicación del profesoráu nun proyectu educativu” foi recibida con bones palabres pol ministru d’Educación, Íñigo Méndez de Vigo.

Esti llunes aseguró que’l Ministeriu va estudiar la idea del filósofu al qu’encargó la redacción del Llibru Blanco de la Función pública docente, pero darréu, los profesores cerráron-y les puertes a la propuesta, por atalantar representantes de la Enseñanza de los sindicatos CC OO, CSIF y ANPE que se faiga una distinción ente profesores bonos y malos. “Toos son profesionales abondo capacitaos pa impartir la docencia, cuidao que superaron procesos selectivos y tuvieron controlaos pola Alministración como colos servicios d’inspección”, destacó’l presidente de la Enseñanza del CSIF, Adrián Vives.

Méndez de Vigo destacó que cualquier cambéu importante y significativo” nel sistema educativu depende “esencialmente del profesoráu” y aseguró que, nos meses que lleva frente del Ministeriu d’Educación, diose cuenta de qu’hai que cuntar “cola complicidá y la collaboración” d’esti colectivu. “Hai munchu profesores que quieren ameyorar y esta (la propuesta de Marina) ye una posibilidá que va haber qu’estudiar”, añedió, y “los bonos nun pueden cobrar lo mesmo”

Los profesores españoles son los docentes que pasen menos controles esternos, xuntu colos italianos, según un informe de la OCDE sobre la función docente, l’informe Talis, publicáu en 2014. Un 36% nunca foi sometíu a una evaluación docente formal y esterna del so llabor.

Tamién te podria gustar