Portada Educación Los profesores de la concertada dexixen que se-yos homologue colos de la pública

Los profesores de la concertada dexixen que se-yos homologue colos de la pública

by asturnet

Los trabayadores de los centros d’enseñanza concertada salieron güei a la cai n’Asturies convocaos polos sindicatos Otecas, USO, FSIE, CC.OO y FETE-UXT pa denunciar l’incumplimientu de los acuerdos per parte de l’Alministración y la “discriminación” a la que se ven sometíos. La so principal reivindiación pasa por homologase colos trabayadores de “la enseñanza pública ya que pertenecen al serviciu públicu educativu”.

Según esplicó’l secretariu xeneral d’Otecas, Joaquín González, el principáu decidió impugnar el conveniu quince meses dempués de publicase, dalgo que nun pasó en nenguna comunidá autónoma y añadió qu’hai acuerdos que nun s’asumen. “Hai acuerdos de financiación que nun recibimos porque’l Principáu niégase a negociar”, dixo González a europa Press.

De la mesma manera los trabyadores de la concerta denuncien que nun se negocia’l complementu pa los maestros de la ESO, cuando nos presupuestos, tanto del 2006 como del 2008, se recueye’l compromisu de financiación complementaria pa esti conceutu y nun acepten tornar les xubilaciones parciales incentivaes nun derechu de tolos trabayadores.

Tamién te podria gustar