Portada Comunicación Los profesionales de la Radio y la Televisión resalten el malestar nel sector pol procesu de selección de l’Autonómica

Los profesionales de la Radio y la Televisión resalten el malestar nel sector pol procesu de selección de l’Autonómica

by asturnet

L’Asociación Profesional de Radio y Televisiòn d’Asturies detecta’l malestar esistente nel sector pol procesu de selección pal Ente Públicu de Comunicación del Principáu. Pa esti colectivu el fechu de nun valorar nel procesu la esperiencia y sí titulaciones de nueva creación abulta-yos ‘escluyente’ pa abodnos profesionales, sobremanera de la estaya técnica.

L’asociación celebra la puesta en marcha del Ente como “axente activu de comunicación”, en cuantes supón una oportunidá llaboral pa los profesionales de la nuestra comunidá y tàmién como axente de cohesión social. Darréu amuesa’l malestar latente ente munchos profesionales pola maner d’entamar les prebes de selección.

El colectivu profesional quier puxar la creación d’un portal dixital propiu como mediu de difusión de les sos actividaes y pa que los sos socios desenvuelvan los sos llabores periodísticos. Ye un proyectu de la nueva directiva escoyida n’asamblea del pasáu 6 de xunu y que preside Joaquín Fernández Collado. Formen parte tamién de la directiva:Eladio Sirgo, Arturo Collado, Adolfo Casaprima, Chus Fernández, Leticia Herrero, Rubén Canga y Enrique Mediavilla.

Tamién te podria gustar