Portada Sociedá Los productos más demandaos nel Black Friday n’España son la ropa y el calzáu

Los productos más demandaos nel Black Friday n’España son la ropa y el calzáu

by redacción asturnews

Los artículos con más demanda nel Black Friday n’España, según una encuesta llevada a cabu pola citada fonte, son los del segmentu de la ropa y el calzáu, siguíu de salú y belleza, con un 80% y un 33% de respuestes.

Esti vienres 24 de payares celebrase en tol mundu’l Black Friday, día nel que tiendes tantu online como tradicionales van ufiertar importantes descuentos en bona parte de los sos productos.

Como amuesa esta infografía de Statista, según un estudiu realizáu pola páxina de cupones de descuentu MasCupon, la facturación d’anguaño n’España va xubir a 1.445 millones d’euros, un 7% mayor que la del añu pasáu. Amás, el gastu mediu por consumidor va ser de 215 euros, un 5% más qu’en 2015.

Al respective de los artículos con más demanda, según una encuesta llevada a cabu pola citada fonte, el segmentu de la ropa y el calzáu va ser el más demandáu, siguíu de salú y belleza, con un 80% y un 33% de respuestes nesti sentíu respectivamente. Los artículos tecnolóxicos, sicasí, van ser considerablemente menos populares, con solu un 18% de los encuestaos previendo la compra de smartphones, 12% de videoxuegos, y un 11% d’ordenadores.

Tamién te podria gustar