Los Príncipes d’Asturies presiden la la clausura de la XVI Selmana de Música de Cajastur

24 ochobre 23:43 2007 Imprimir

El Auditoriu Príncipe Felipe d’Uvieu va ser l’escenariu que acueya esti xueves 25 el conciertu de clausura de la XVI Selmana de Música, organizada por Cajastur y la Fundación Príncipe de Asturias. El conciertu,embaxo dirección d’Alberto Zedda, va entamar a les 20:00 hores (namás con invitación) y va cuntar cola presencia de los Príncipes d’Asturies.

Alberto Zebda va dirixir el xueves a la Orquesta Moza del Principáu d’Asturies que va interpretar xunto la Sinfonía n.º 2 de Mendelssohn xunto col Coru de la Fundación Príncipe de Asturias, la soprano María Jose Moreno, la mezzo Francesca Provvisionato y el tenor Jose Manuel Zapata.

Na XVI Selmana de Música entamó’l pasáu 19 d’ochobre y durante estos díes ufrió un totalñ de 18 conciertos n’Uvieu, Xixón, Aviles, L’Entregu, Llangreu, Llanes, Mieres, Tapia y Villaviciosa. Dellos de los participantes fueron l’Octeto Iberico de Violonchelos, los ganadores Premiu Fin de Carrera ” Ángel Muñiz Toca” del conservatoriu “‘Eduardo Martínez Torner”, el pianista Juan Jose Muñoz Cañivano o el duu Cavatina de flauta y guitarra.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...