Portada Sociedá Los premios ‘Príncipe’ retomen l’actividá col galardón de la Concordia, al qu’opten 39 candidatos

Los premios ‘Príncipe’ retomen l’actividá col galardón de la Concordia, al qu’opten 39 candidatos

by asturnet

Los premios ‘Príncipe de Asturias’ 2004 afronten la so recta final. Un total de 39 canditatures procedentes de venti nacionalidaes distintes opten al ‘Príncipe’ de la Concordia, que se falla’l prósimu martes n’Uviéu y que completará’l palmarés de la edición d’anguaño de los galardones, a falta sólo del fallu’l xuráu del premiu de Deportes.

Les más de trenta personalidaes encargaes d’elixir al ganador na estaya de la Concordia aconceyarán nel hotel Reconquista dende primer hora del llunes y ente elles tarán el director de la Real Academia de la Historia, Gonzalo Anes; el delegáu del Gobiernu n’Asturies, Antonio Trevín; y el presidente autonómicu, Vicente Álvarez Areces. Magar d’ello, el xuráu tará constituyíu casi na so totalidá por altos cargos de grandes empreses, nuna llarga llista que va d’Electricidade de Portugal a Cepsa, Vocento -antes Grupu Correo-, Asturiana de Zinc y los principales bancos.

Toos ellos tendrán enriba la mesa de trabayu una relación de candidatures llegaes d’Alemania, Arxentina, Bolivia, Brasil, Burundi, Colombia, Cuba, España, Estaos Xuníos, Guatemala, Holanda, India, Isllandia, Israel, México, Mozambique, Perú, Sudáfrica, Uruguay y Venezuela.

El premiu ‘Príncipe de Asturias’ de la Concordia, que na edición de 2003 algamó la creadora de Harry Potter, Joanne Kathleen Rowling, ta empobináu a distinguir a persones o collectivos que destaquen nel ámbitu internacional nun llabor pola fraternidá, la llucha contra la inxusticia, la probitú, la ignorancia o la enfermedá.

Web oficial de la Fundación ‘Príncipe de Asturias’

Tamién te podria gustar