Portada Cine Los Premios Goya 2021 tienen a ‘Adú’ como favorita

Los Premios Goya 2021 tienen a ‘Adú’ como favorita

by redacción asturnews

Esti sábadu celebrase la qu’ensin dulda va ser la gala más atípica de los Premios Goya. Ensin invitaos y colos nomaos ausentes, la ceremonia va ser conducida por Antonio Banderes y María Casáu dende Málaga, teniendo tamién a ‘Adú’ como favorita tamién en taquilla.

El drama sobro la migración ‘Adú’ llega como gran favorita a esta 35ª edición de los Premios, con 13 nominaciones. El filme, dirixíu por Salvador Calvo, nun ye solo’l qu’atesora más candidatures, sinón que tamién ye la segunda cinta española más vista en 2020 n’España, con más d’un millón d’espectadores en cines y abargana de 6,4 millones d’euros recaldaos, según datos de Comscore publicaos pol Ministeriu de Cultura y Deporte. Solo superáu  pola comedia ‘Padre nun hai más qu’unu 2: La llegada de la suegra’, empobinada y protagonizada por Santiago Segura, que foi la película española más taquillera l’añu pasáu, con 12,9 millones d’euros de recaldación nos cines españoles.

Y ye que ‘Adú’ tuvo la suerte d’estrenase’l 31 de xineru de 2020, antes de la llegada de la pandemia, que paralizó mientres meses la industria cinematográfico. Una suerte que nun corrieron les otres cuatro cintes coles que compite por alzar se col galardón a meyor película. ‘La boda de Rosa’, estrenada’l 21 d’agostu, llogró axuntar nos cines españoles a 154.000 espectadores, ente que ‘Sentimental’, estrenada’l 30 d’ochobre, fixo lo propio con 109.000.

Fuente: https://es.statista.com

Tamién te podria gustar