Portada Comunicación Los premiaos col Príncipe d’Asturies de Comunicación y Humanidaes sorrallen los valores comunes de los institutos europeos

Los premiaos col Príncipe d’Asturies de Comunicación y Humanidaes sorrallen los valores comunes de los institutos europeos

by asturnet

Los seis institutos europeos reconocíos ayer col Premiu Príncipe d’Asturies de Comunicación y Humanidaes espresaron per voz de los sos másimos responsables el contentu que-yos producía acoyer esta distinción y toos coincidieron en remarcar la semeyanza de los proyectos culturales que representen les sos instituciones, y un mesmu enfotu polos meyores valores de la tradición europea. El xuráu reuníu pola Fundación Príncipe d’Asturies en concediendo el galardón ya resaltara que “la actividá d’estos centros va más alló de la promoción llingüística, constituyéndose n’auténtiques embaxaes culturales d’Europa énte’l mundu y nun instrumentu de fomentu del diálogu y d’ afirmación de la identidá de los pueblos nel actual marcu de la globalización”.

Ente les reacciones de les instituciones premiaes hai una coincidencia en remembrar lo que tienen en común toes elles. Pal British Council: “los valores que toos compartimos n’Europa tán nel corazón del nuestru común humanismu” y afirmen sentise “arguyosos” del trabayu que faen nesi campu n’Europa y en tol mundu: “el nuestru compromisu ye firme y continuáu y resulta tremendamente gratificante y alendador ver nuestru llabor premiáu con un galardón d’esta categoría”. N’asemeyaos términos espresábase¡ñ director del Goethe Institut, Jutta Limbach, pa quien, depués de congratulase pol premiu: “nos préstanos que la Fundación destacara el papel de los institutos de cultura nacionales nel procesu d’integración européu”. Pal responsable del institutu alemán: “Europa va seguir siendo munchu tiempu un proyectu preferentemente cultural”, y n’alusión a l’actualidá añade:”esta evidencia ye dalgo que tamos percibiendo mui claro nestos díes.

Simonetta Luz Alfonso, directora del Instituto Camoes espresó el “gran honor y alegría” por recibir esti premiu y compartilu con otres entidaes que “como nós divulguen les nuestres llingües pel mundu” con un oxetivu común “que Portugal lleva alantre col espíritu del multiculturalismu européu que cada vez más desixe un esfuerzu conxuntu”. Pela so parte Bruno Bottai, presidente de la Societá Dante Alighieri: “esti premiu honra a España, un país hermanu que promociona xunto a nós dende va más de dos milenios la cultura del nuestru continente, estendiéndola darréu per tierres llonxanes”.

Los responsables de les otres instituciones premiaes, l’Institutu Cervantes y l’Alliance Française tamién amosaron la so satisfacción por recibir el galardón compartíu con instituciones asemeyaes d’Europa, asina pa Jean-Claude Jacq, presidente de la entidá gala agradez el premiu y felicita a los otros institutos culturales: “pola escelencia del so llabor en pos d’oxetivos comunes”. Cesar Antonio Molina, director del Instituto Cervantes diz que’l premiu sorraya “la nuestra vocación europea, que ye la esencial xunto a la hispanoaméricana” y del galardón afirma que ye “un gran regalu qu’asumo en nome de los mios antecesores y de los miembros del Institutu Cervantes, porque reconoz años de trabayu y la xera de toos”.

Tamién te podria gustar