Portada Sociedá Los partíos mayoritarios entamen a enxertar asturianistes nes llistes d’ayuntamientos

Los partíos mayoritarios entamen a enxertar asturianistes nes llistes d’ayuntamientos

by asturnet

L’anuncia de que Xosé Suárez Arias-Cachero, hestóricu militante nacionalista asturianu, dirá na llista del PP al Ayuntamientu d’Uviéu, nun ye sinon la primer apaición d’un fenómenu que será’l más significativu de les prósimes eleiciones. Les llistes de PP y PSOE en Xixón sedrán les prósimes que tendrán la pallabra nesti sen.

L’anuncia esti día de la inclusión na llista del PP al Ayuntamientu d’Uviéu, qu’encabeza Gabino de Lorenzo, de Xosé Suárez Arias-Cachero, “Felechosa”, ta acabante d’abrir la veda del enxertamientu d’asturianistes nes llistes a les prósimes eleiciones. La popular Fernández Pardo ya dexara bien nidiu’l so compromiso col asturianismu al aceutar el nomamientu como patrona de la Fundación Caveda y Navas, lo que fai albidrar que tamién habrá na so llista al Ayuntamientu Xixón nomes asturianistes y el PSOE tien de decidise en Xixón por una realidá incontestable: el pergran sofitu que tien el so coordinador de la zona Oeste, Serxu Solares.

A too ello vien a xuníse la recién candidatura de Faustino Álvarez, otru veteranu asturianista nes files del PSOE, a l’alcaldía de Siero.

Nesti sen, la derecha asturiana ta persabiendo adelantase al PSOE en dexar bien nidio que nun hai torgues a la presencia del asturianismu nes files de tolos partíos, no que nun pue interpretase sinon como un avisu de qu’entama a vese la llingua asturiana y la oficialidá como una reclamación ensin tintes partidistes.

Los prósimos díes tendrán de ser granibles nesti sen y nesta fastera de la vida política.

Tamién te podria gustar