Portada Música Los nuevos soníos norteamericanos aporten a Uviéu y Xixón de la mano de Paybacks y Dayna Kurtz

Los nuevos soníos norteamericanos aporten a Uviéu y Xixón de la mano de Paybacks y Dayna Kurtz

by asturnet

Banda sonora pa una xornada decisiva n’Estaos Xuníos. Nel día posterior a les elecciones de les que saldrá’l nome’l presidente d’esi país, la banda de rock The Paybacks, procedente de Detroit, y la solista Dayna Kurtz, afincada nel estáu de Jersey, presenten esta nueche n’Asturies dos concepciones estremaes de la nueva música fabricada en Norteamérica.

La primera en salir a escena sedrá la vocalista y guitarrista Dayna Kurtz, que pesie a tener nel mercáu un únicu discu editáu -Postcards From Downtown (2003)- acumula un trabayu de carretera que la mantién actuando en sales d’Estaos Xuníos dende mediaos de los años noventa y llevóla a ser reconocida, en 1997, como meyor compositora del añu.

A partir de les 20 hores, nel Centru Cultural de Caxastur n’Uviéu, la intérprete norteamericana espardirá los sos sones con toque personal, eloxaos pola so casa discográfica como un amiestu de la guapura nos testos de Suzanne Vega, la intensidá de Van Morrison y l’inxeniu poéticu de Leonard Cohen, de cuyos temes l’artista fai varies versiones.

Dos hores y media depués, nun horariu más propiciu pal rock and roll, The Paybacks arrancarán na Sala Albéniz de Xixón un conciertu col que van abrir una xira por nueve ciudaes del Estáu. Pal recital n’Asturies, el grupu de Detroit promete una mecigaya de “riffs palpitantes, pop brillante y poderosu punk de tres acordes”.

Con Wendy Case al frente, la formación norteamericana presentará en directu los temes del so últimu trabayu, ‘Harder and harder’, nel qu’intervinieron el cofundador de la banda Marco Delicato y el guitarrista Calvin Cooke.

Web oficial de Paybacks

Tamién te podria gustar