Portada Cine Los nuevos estrenos train una cartelera cargada de propuestes dramátiques

Los nuevos estrenos train una cartelera cargada de propuestes dramátiques

by redacción asturnews

Esta selmana na qu’el coronavirus cutió con fuerza’l sector cultural, provocando delles cancelaciones y midíes de seguridá estraordinaries en cines de les ciudaes más afectaes, la cartelera d’esta fin de selmana enllenar de películes con un tonu más bien dramáticu.

Dende la francesa Fahim, pasando pola canadiense Y llovieron páxaros o la mexicana Luciérnagas. Pero tamién hai llugar para’l regresu del incansable Takashi Miike nel thriller First love, la preciosa animación de Les vides de Marona o lo nuevo del cineasta indie Denis Côté, Antoloxía d’un pueblo pantasma.

Repasamos tolos estrenos d’esti vienres 13 de marzu:

Antoloxía d’un pueblo pantasma

El realizador canadiense Denis Côté visitó va unos díes Barcelona para presentar nel Americana Filme Fest la so película Antoloxía d’un pueblo pantasma, galardonada col premiu del xuráu de la crítica nel festival de cine Americana, que se clausuró’l pasáu domingu.

La trama xira en redol a Simon, que muerre nun accidente de coche nun pequeñu y remotu pueblu de Quebec. Sosprendíos, los habitantes procuren nun falar sobro les circunstancies de la traxedia. Mientres la xente trata de dixerir la desgracia, xuna serie de persones desconocíes empiecen a llegar al pueblu. ¿Quién son? ¿Qué ta asocediendo?

La película ye un relatu “sobro’l mieu a lo distintu” al traviés d’una comunidá de Quebec que s’enfrenta a sentimientos atopaos cola llegada d’unos estranxeros que fuxen de les polítiques de Trump”, según aseguró’l mesmu director.

 

Fahim

Obligáu a fuxir del so Bangladesh natal, el mozu Fahim y el so padre dexen al restu de la familia pa dir a París. A la so llegada, empiecen xuna verdadera carrera de torgues pa llograr asilu políticu, cola amenaza de ser espulsaos en cualquier momentu. Gracies a el so don pal axedrez, Fahim conoz a Sylvain, unu de los meyores entrenadores d’axedrez de Francia. Ente rocea y ciñu, van conocese y van convertise n’amigos. Basada en fechos reales, Fahim ta dirixida por Pierre-François Martin-Laval y cuenta na repartida cola presencia de Gérard Depardieu y Isabelle Nanty.

 

 

Y llovieron páxaros

La novela de Jocelyne Saucier sirve de base pa inspirar esta pieza escrito y empobinao por Louise Archambault que nos presenta a trés vieyos que deciden vivir aisllaos del mundu nos montes de Canadá. De la que una gran quema amenacia la rexón, daquién llega hasta’l so escondite: xuna moza fotógrafa que busca a un tal Boychuck. Y nun ye la única. Poco dempués, xuna muyer de más de 80 años apaez como xuna oral llixeru que va alborotar les sos vides. Mientres intenten entender la hestoria de Boychuck al traviés de les sos pintures, daqué estraordinariu va surdir ente toos ellos

 

 

First love

L’incansable director xaponés Takashi Miike vuelvi al ruedu con esti intensu thriller estrenáu va un añu en Cannes qu’axunta los ingredientes básicos de la so estensa filmografía, esto ye: violencia, humor negro y unos personaxes en plena decadencia atollaos en diverses subtramas. Al traviés de la presencia d’un mozu boxeador al que lu acaben de diagnosticar un cáncer cerebral, el protagonista vese envueltu nuna estraña hestoria d’amor que se desendolca ente la violencia desamarrada ente cles mafioses de la Yakuza.

 

 

Les vides de Marona

Esta multipremiada película francesa d’animación de Anca Damian destinada a neños a partir de 7 años narra con una creatividá visual estraordinaria’l relatu d’una perrina que, en siendo víctima d’un accidente, recuerda a los distintos amos y ames que tuvo y amó a lo llargo de la so vida. La vides de Marona resulta tou un vibrante y enternecedor percorríu vital nel que l’espectador garrasti a una verdadera llección d’amor apinao de poesía en cada fotograma. Y too ello envuelto so la escelente banda sonora de Pablo Pico.

 

 

El cantar de los nomes escaecíos

Con un guion basáu na novela de Norman Lebrecht, François Girard (El coru) dirixe a Tim Roth, Clive Owen y Catherine McCormack nuna emotiva y musical hestoria ambientada en plenu estallíu de la Segunda Guerra Mundial sobro l’alcordanza y l’importancia de perdurar na memoria de les xeneraciones vinientes.

 

 

Luciérnagas

Esti drama sobro la inmigración de producción mexicana sigue a Ramin, un nuevu gai d’unos 30 años qu’en fuxendo de la represión n’Irán recala en Veracruz dempués de viaxar clandestinamente nun barcu dende Turquía. Nesi llugar afaya que ye posible vivir una vida más sele, llueñe del so país d’orixe.

 

 

Klara y el lladrón de mazanes

Otra propuesta animada ye la qu’aterriza dende Noruega y que tien como protagonista a una pequeña tenral llamada Klara que suaña con convertise nuna estrella musical.

 

 

La familia Samuni

Con dos años de retrasu llega a la gran pantalla esta valiente película de Stefano Savona qu’entemez material documental con animación, restaurando al traviés d’imaxes de gran llirismu la memoria de los protagonistes, xuna comunidá de llabradores de les contornes de Gaza que vivieron la barbarie. La familia Samuni participó na Quincena de el realizadores del festival de Cannes.

 

 

Les lletres de Jordi

Esti documental al cargu de la cineasta vasca Maider Fernández Iriarte reflexa’l día ente día de Jordi, un home de 51 años con paralís cerebral. Sicasí, él nun se considera un enfermu y a pesar de nun poder falar, intenta comunicase al traviés de la so tabla de cartón.

 

https://youtu.be/JSy_h1J2fDA

Tamién te podria gustar