Portada Educación Los mozos creen que la universidá nun los prepara pa un emplegu

Los mozos creen que la universidá nun los prepara pa un emplegu

by redacción asturnews
Foto: Hugo Pardo Kuklinsk (https://www.flickr.com/photos/18016623@N00/)

España caltién un evidente desfase ente la formación universitaria y el perfil profesional que demanden les sos empreses, sigún lo amuesa una macroencuesta fecha por Adecco ente 4.700 mozos españoles. Seis de cada diez consultaos aseguren que les escueles y facultaes nun preparen a los titulaos pa enfrentase con ésitu al mundu llaboral.

L’afirmación inda ye más negativa de lo que paez si tenemos en cuenta que solo’l 9% defendió que los centros d’educación cimera sí que preparen bien pal desempeñu d’un emplegu, pos el 31% restante considera que les universidaes solo apurren una parte de la capacitación que depués reclamen les empreses.

Los mozos tienen claro qué midíes y cambeos alliniaríen meyor la formación cimera y les esixencies del mercáu llaboral. La principal, reclamada por trés de cada cuatro rapazos y rapaces, ye la necesidá de que la formación que reciben nos campus aumente’l tiempu de práctiques n’empreses, una reforma que tendría de dir acompañada pola necesidá de que los planes d’estudios cinxir más a les esixencies profesionales de los empleadores.

La metá de los preguntaos y preguntaes echa en falta que’l sistema educativu español ameyore la so orientación llaboral y el so asesoramientu pal ésitu na busca d’empléu. El 66% d’ellos confiesa desconocer qué carreres y graos tienen mayores salíes llaborales y casi el 60% tamién ignora qué habilidaes busquen los futuros empleadores. Amás, solo un 12% llogró esti tipu de conocencies nel so centru d’estudios. Unu de cada trés llogró la información de conversaciones con familiares, amigos y conocíos y hasta el 20% buscar pola so cuenta ente terceros.

La cuarta meyora qu’introduciríen los mozos españoles nos estudios cimeros ye que, amás de pa un área profesional, formen no qu’anguaño se denominen como habilidaes blandes, unes característiques y mañes personales que cada vez tienen más pesu a la de decantar escontra l’ésitu xuna entrevista de trabayu. Engloban habilidaes comunicatives y sociales y traces como capacidá de lideralgu, de resiliencia y de trabayu n’equipu o’l manexu de la intelixencia emocional.

Casi trés de cada cuatro nuevos tán convencíos que’l factor diferencial que más-yos ayudará a atopar trabayu cuando abandonen col so títulu nuna escuela universitaria o facultá va ser tener una conocencia y manexu ampliu de les nueves tecnoloxíes, que va tener una influencia igual d’alta nel ésitu que demostrar maña comunicativa n’otros idiomes. El tercer elementu que más oportunidaes llabories va da-yos va ser un dominiu de les habilidaes blandes. Solo 16% considera que va llograr el puestu de trabayu gracies a les bones notes llograes nos sos estudios universitarios.

Tamién te podria gustar