Portada Música Los Lobos y Jon Spencer Blues Explosion incorpórense al cartel del Crossroad Festival

Los Lobos y Jon Spencer Blues Explosion incorpórense al cartel del Crossroad Festival

by asturnet

La organización del Crossroad Festival dtien confirmao a dos bandes más pa la so tercera edición, que va celebrase ente’l 21 y el 24 de xunetu en Xixón. Trátase de Los Lobos y de Jon Spencer Blues Explosion. Los primeros, que se ficieron mundialmente conocíos a cuentu de la so participación nes películes ‘La Bamba’ y ‘Desperado’, van actuar el viernes 22, mientres que la Blues Explosion, formación renovadora del blues y el soul toca un día enantes, nun conciertu d’estrena que ye una de las novedades de este año. Los Lobos y la Blues, xúntense al elencu de bandes que van tar nel festival, al llau d’estrelles como Little Richard y Willie DeVile.

Los Lobos son una bona amuesa de la marcada apuesta pol eclecticismu nel Crossroad Festival 05. Dende los sos oríxenes, a finales de la década de los 70, adientráranse nel pop, na música tradicional mexicana, nel rock and roll, nel mundu de les bandes sonores y hasta na música pa rapacinos. Dos llargometraxes marcaron l’ésitui comercial de la banda de Los Ánxeles: ‘La Bamba’, na que recuperaben temes vieyos de Ritchie Valens, y ‘Desperado’, onde grabaron ‘La canción del mariachi’ xunto a Antonio Banderas. El so últimu discu, ‘The Ride’, cuenta cola colaboración d’artistes como Elvis Costello, Tom Waits, Richard Thompson y Mavis Staples.

El tríu Blues Explosion

, ta formáu por Jon Spencer, Russell Smith y Judah Bauer, y ye capaz de pañar influencies de xéneros tan dispares como el punk, el rythm and blues o el hip hop sobrepasándolos a toos al través d’un soníu propiu qu’encargaron de redefinir nos sos últimos siete discos. Con dos guitarres y ensin baxu, los directos d’esti grupu pasan por ser de los más potentes de les formaciones que se caltienen n’activo. En Xixón van presentar ‘Damage’, el so primer discu cola compañía Sanctuary nel qu’inclúin colaboraciones como la Chuck D. de Public Enemy.

Los Lobos y Jon Spencer Blues Explosion xúnense a les otres 10 bandas que ya confirmaron la so participación nel Crossroad: Little Richard, Willy DeVille, Lee Rocker, Colin James, Lucky Peterson, Eero Raittinen & The Noisy Kinda Men, The Stepbrothers, The A-Bones, The Redondos y Super Ratones.

Tamién te podria gustar