Los Llanzones estrenen los conciertos del mes de mayu nel Tierra Astur de Cualloto

24 abril 23:42 2006 Imprimir

La bandina tradicional Los Llanzones, dedicada a recuperar la música tradicional pensada pa l’animación y el baille, axuntando xotes, saltones, polques y muñeires, van ser los encargaos d’estrenar el prósimu día 4 el ciclu de conciertos que, cada xueves pela nueche, organiza la sidrería Tierra Astur de Cualloto. La formación moza y recien ‘Verdasca’, Merlín y les pandereteres de Nerbia completen el programa musical d’esti mes de mayu.

El xueves día 11 de mayu, la recien formación ‘Verdasca’, qu’axunta a Marina Pangua a la voz y les panderetes, a Sara F. Alvarez coles percusiones, Andre F. Juglar cola gaita asturiana, Rodrigo F. Juglar cola curdión diatónica y Llorián García al vigulín, toos ellos procedentes d’otres agrupaciones como la banda de gaites Xiranda o La Raitana, y con una media d’edá ente los sos componentes de 16 años, va presentar les sos composiciones propies asina como pieces del repertoriu tradicional mesmo asturianu que foriatu.

Los xueves 18 y 25 de mayu van ser los conocíos Merlín y les pandereteres de Nerbia quienes s’encarguen d’animar la nueche musical de la sidrería Tierra Astur de Cualloto.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...