Los itinerarios formativos d’Uviéu llogren un 50% d’insertamientu llaboral

Los itinerarios formativos d’Uviéu llogren un 50% d’insertamientu llaboral
27 xunu 15:36 2022 Imprimir

Más de 160 persones participaren na Xornada ““Innovación na Formación para l’Empléu entamada pola conceyalía d’Economía y Emplegu del Conceyu d’Uviéu al traviés del proyectu “Uviéu Ciudá Grana”.

El conceyal responsable de l’área, Javier Cuesta, sorrayó al entamu de la xornada que los diversos itinerarios formativos entamaos nesti programa municipal consiguen altes tases d’insertamientu llaboral que raspien el 50% de los participantes. Tou un ésitu que respuende al cambéu realizáu pola conceyalía a la de diseñar les sos polítiques d’empléu, nes que se toma como referencia “la ufierta llaboral de les empreses y non, como yera habitual hasta agora, les demandes de el trabayadores”. Cuesta indicó “qu’esti puntu d’inflexón ye importante, porque son los sectores empresariales los que xeneren los puestos de trabayu. Nós recualificamos y capacitamos a el trabayadores por que puedan optar a ellos. Y facer al traviés d’un módelo híbridu, entemeciendo formación con esperiencia llaboral nes empreses que precisen trabayadores y que pueden  comprobar en primer persona qu’esos demandantes d’empléu adquirieron de verdá les habilidaes y capacidaes qu’ellos riquen. Cuntamos con 250 empreses que dixeron “Sí” a siguir formando a los participantes tres el procesu formativu y que yá tán contratando a la metá d’ellos”.

Mientres la xornada entamada nel Palaciu d’Esposiciones y Congreso Ciudad d’Uviéu encetaronse temes como la reforma llaboral, la Llei Orgánica d’Ordenación ya Integración de la Formación Profesional, la prospección de necesidaes formatives, según la importancia trescendental de la Formación nos procesos de la recuperación y tresformamientu de les empreses.  La cita puede siguise en directu al traviés de les redes sociales del Serviciu d’Empléu del Conceyu d’Uviéu

  Categories: