Portada Educación Los interinos van conocer so destín trés díes antes d’incorporase

Los interinos van conocer so destín trés díes antes d’incorporase

by redacción asturnews

El conseyeru d’Educación, Genaro Alonso, achacó ayeri al actual procesu d’oposiciones pa profesores de Secundaria y FP el retrasu en dar a conocer los destinos pa cientos de docentes interinos el próximu cursu escolar, que van saber esi destín trés díes antes d’incorporase.

La asignación de places, aseguró ayeri, va faese pública’l xueves 30 d’agostu, apenes trés díes primero que el profesores incorporar a los sos puestos de trabayu, el llunes 3 de setiembre.

N’Avilés, onde participó na inauguración del XI Congresu Internacional d’Actividaes Físiques Cooperatives, argumentó que la razón d’esti retrasu ye l’actual procesu selectivu, «llargu y complicáu», que nun va concluyir hasta’l día 23. Les llistes definitives van conocese un día dempués y los interinos que les sos especialidaes nun salen a oposición van tener que solicitar plaza ente’l 24 y 29 d’agostu. «Punximos un periodu de pidimientu de vacantes abondo ampliu pa los aspirantes», apuntó.

Según el conseyeru d’Educación ye «imposible» encurtiar los tiempos porque les llistes d’interinos «son consecuencia» del procesu d’ufierta pública d’emplegu. Sinón, añedió, «nun tendríamos nengún problema n’encurtiar o adelantrar esos plazos». A lo que sí se comprometió ye a que «el 30 d’agostu, toes o la mayoría» de les vacantes tean axudicaes.

Per otru llau, ANPE anunció ayeri que va llevar al Gobiernu rexonal a los tribunales por escluyir a los docentes de la progresión na carrera profesional. ANPE cargó contra l’anteproyectu de Llei del Principáu d’Asturies de midíes en materia de función pública de resultes de la prórroga presupuestaria yá que se contempla nél la cuantía de la segunda categoría del sistema de carrera horizontal pa tolos funcionarios públicos sacante para los docentes. «Favorez una discriminación flagrante del personal docente y establez distintes categoríes de trabayadores en función de la conseyería na qu’empresten los sos servicios» criticó. Tamién UXT amosó la so disconformidá cola esclusión de los docentes del segundu nivel del plan d’evaluación. Y apunta que la medría retributivo pal personal docente va ser del 1,5% hasta xunu, más un 0,25 adicional» a partir de xunetu. La intención de l’Alministración, según UXT, ye «que’l pagu va faese lo antes posible, probablemente na nómina de xunetu».

Tamién te podria gustar