Portada Cine ‘Los increíbles 2’ ruempe récords de taquilla n’USA

‘Los increíbles 2’ ruempe récords de taquilla n’USA

by redacción asturnews

Los increíbles 2 llogró esta  fin de selmana’l meyor estreno de la hestoria nos Estaos Xuníos pa un filme d’animación con una taquilla envalorada de 180 millones de dólares (155 millones d’euros), sigún la web especializada Box Office Mueyo. El récord anterior taba en manos de “Buscando a Dory”, con 135 millones de dólares va dos años.

La cinta orixinal xiraba en redol a la crisis de la mediana edá del so protagonista, Mr. Incredible, y agora esta remortina ve a la so esposa, Mrs. Incredible, llevar el pesu y l’acción de la hestoria mientres el so home curia del ñácaru Jack-Jack y de los dos fíos adolescentes -y con poderes- del matrimoniu.

La segunda plaza foi para la cinta de robos “Ocean’s 8”, con 19,5 millones de dólares (16,7 millones d’euros). Esta cinta biforcada del universu “Ocean’s Alcen”, la saga protagonizada por George Clooney, Brad Pitt y Matt Damon, cunta cómo una muyer sale de la cárcel tres cinco años entamando robar un collar de diamantes valoráu en 150 millones de dólares (129 millones d’euros. Cate Blanchett, Sandra Bullock, Anne Hathaway, Rihanna y Sarah Paulson, ente otres, apaecen na cinta.

El tercer puestu foi pa la comedia “Tag”, con 14,6 millones de dólares (12,5). Nesta obra protagonizada por Jeremy Renner, Jon Hamm y Ed Helms, un grupu d’amigos de la infancia caltienen la so amistá a lo llargo de los años con una serie de xuegos que los lleven a percorrer tol país.

“Han Solu: una hestoria de Star Wars” ocupó’l cuartu llugar con 9,1 millones de dólares (7,8). El filme, centráu na figura del contrabandista Han Solo na so mocedá, esplica l’orixe del calter canalla y pícaro del personaxe, y cómo conoz al so futuru copilotu, Chewbacca, y al cazarrecompensas Lando Calrissian.

Y a lo último, “Deadpool 2” amestó 8,8 millones de dólares (7,5 millones d’euros) dende la quinta posición. Deadpool (Ryan Reynolds), acompañáu por un escuadrón de mutantes, tien de protexer a un mozu d’habilidaes sobrenaturales de l’amenaza d’un poderosu villanu. A pesar de la premisa, la cinta dobla’l tonu sarcásticu de la orixinal y opta por cargar contra los tópicos del xéneru de superhéroes.

Tamién te podria gustar