Portada Música Los Grammy Llatinos premien la carrera d’Ana Belén y Víctor Manuel

Los Grammy Llatinos premien la carrera d’Ana Belén y Víctor Manuel

by redacción asturnews

L’Academia Llatina de la Grabación anunció esti martes los galardonaos col premiu a toa una carrera na próxima ceremonia de los Grammy Llatinos. Los premios van ser pa el españoles Ana Belén y Victor Manuel, la dominicana Ángela Carrasco, el cubanu Pablo Milanés, l’arxentín Gatu Barbieri, el brasileñu Djavan y l’orquesta puertorriqueña El Gran Combu de Puertu Ricu. Estos premios apurrir nuna ceremonia estreme mientres los Grammy Llatinos, que se celebren los díes 18 y 19 de noviembre en Les Vegues.

L’añu pasáu esti premiu recibir artistes como el españoles El Dúo Dinámicu, los californianos Los Llobos, el brasileñu Ney Matogrosso y el cubanu Willy Chirino.

Los galardonaos, como correspuende al premiu, apenes precisen presentación. Víctor y Ana lleven cuatro décades actuando xuntos, destaca’l comunicáu de l’Academia, y son una de les pareyes artístiques más influyentes de la música española dende los años 80. Pablo Milanés y Gatu Barbieri son instituciones nos sos países y estrelles internacionales de la música llatina.

El músicu homenaxáu como Persona del Añu nesta edición va ser el brasileñu Roberto Carlos. L’añu pasáu esta reconocencia foi pal español Joan Manuel Serrat.

Los Grammy Llatinos, que premien la música n’español y portugués, son la mayor fiesta iberoamericana d’Estaos Xuníos y un importante escaparate d’esta comunidá. L’añu pasáu, los premios apurrir en Les Vegues el 20 de noviembre coles mesmes que’l presidente Barack Obama anunciaba les sos esperaes midíes executives pa solliviar la situación de millones d’inmigrantes indocumentados, la mayoría d’ellos llatinos. La cadena Univision retrasó l’entamu de la tresmisión en directu de la ceremonia pa dar l’anunciu del presidente a 10 millones d’espectadores.

Anguaño, la ceremonia vien cargándose de política dende meses antes por cuenta de que los candidatos republicanos a la presidencia d’Estaos Xuníos fixeron de la inmigración irregular unu de les sos temes centrales. El pasáu 28 d’agostu, el presidente de l’Academia Llatina, Gabriel Abaroa Jr., publicó un comunicáu sumándose a la condena xeneralizada per parte los famosos llatinos instalaos en EE UU a los insultos del candidatu Donald Trump.

Tamién te podria gustar