Portada Música Los Grammy de 2021 retrasense al 14 de marzu por cuenta la pandemia

Los Grammy de 2021 retrasense al 14 de marzu por cuenta la pandemia

by redacción asturnews

L’Academia de la Grabación d’Estaos Xuníos anunció la selmana pasada que la edición de 2021 de los Grammy, en llugar del 31 de xineru previstu primeramente, y señaló que l’aplazamientu deber a la grave situación de la pandemia nestos momentos en Los Ánxeles (EEXX).

“Dempués de meditaes conversaciones con espertos de salú, col nuesu presentador (Trevor Noah) y colos artistes que taben programaos p’apaecer, vamos a reaxendar la 63 edición de los Grammy, que se va emitir el 14 de marzu”, señaló la institución nun comunicáu conxuntu cola cadena CBS qu’asoleyó’l llunes pasáu. “La situación en deterioru del covid en Los Ánxeles, con servicios d’hospitales que tán sobrecargados, les UCI algamando la so llende, y les nueves orientaciones de los Gobiernos local y estatal, llevónos a concluyir que retardar el nuesu show ye lo correcto”, añedieron.

Los responsables de los Grammy resaltaron que “nun hai namás importante que la salú y la seguridá” de toles persones que trabayen nun eventu asina. L’Academia de la Grabación confirmó asina les informaciones de medios como Rolling Stone o Variety que, hores antes, señalaren que los Grammy retrasar a marzu. L’aplazamientu de los Grammy diose cuando solo quedaben trés selmanes y media pa la so celebración.

Frente a los galardones del cine, que colos Óscar al frente optaron a mediaos del añu pasáu por aplazase dos meses en 2021, los Grammy nun camudaron los sos planes y caltuvieron hasta agora’l 31 de xineru como’l día de la so ceremonia. La idea  yera plantegar un eventu televisivu amenorgáu y ensin públicu, con Trevor Noah como presentador, con conexones en directu tanto fuera como dientro de Los Ánxeles, y con una presencia bien llindada d’artistes sobre l’escenariu p’actuar y p’anunciar el ganadores.

Les candidatures pa los Grammy diéronse a conocer el pasáu payares y asitiaron a Beyoncé como favorita con nueve nominaciones siguida de Dua Lipa, Taylor Swift y Roddy Ricch con seis mentes per cabeza.

Tamién te podria gustar