Portada Sociedá Los gays y lesbianes asturianos celebren la llei que va igualar los sos derechos llegales

Los gays y lesbianes asturianos celebren la llei que va igualar los sos derechos llegales

by asturnet

Representantes del colectivu XEGA amuesaron el so contentu pola aprebación güei en Conseyu de so contentu pola aprebación güei en Conseyu de Ministros del proyectu de Llei de Camudación del Códigu Civi que va suponer si s’apreba nel parlamentu la igualación de los derechos de los homosexuales, hasta agora privaos de la posibilidá llegal de xuntase en matrimoniu civil y del derechu a l’adopción, mesmo les pareyes coles que conviven les madres y padres biolóxicos.

Tino Brugos, miembru de Xente Gay Astur, manifestó el contentu col que’l so colectivu celebra la presentación del proyectu de camudación de la llexislación civil española. Si el proyectu del gobiernu recibe’l sofitu del parlamanentu va suponer en palabres de Brugos: “el que los gays y lesbianes dexemos de ser ciudadanos de segunda”. El testu presentáu pol executivu “respuende a toles nuestres espectatives en materia llegal”, afirmó el representante de XEGA, pa quien acaba dase “un pasu hestóricu importante que termina con años de discriminación”. En cualquier casu, Brugos considera que la batalla nun ta tovía ganada y qu’inda queda muncho por facer p’acabar colos prexuicios y la homofobia, inda que “esta batalla va ser más educativa y cultural, que reivindicativa”.

Dende’l colectivu XEGA ven con esmolición la campaña de tracamundios entamada por sectores católicos y conservadores tocante al asuntu de l’adopción. Nesi tema “había que recorda-yos a estos sectores que se trata sobretoo de regularizar la situación de les pareyes homosexuales nes qu’una de les persones tenga fíos d’una relación anterior y que nun va producise nenguna ‘avalancha’ d’adopciones como ellos la presenten”. Tino Brugos amosóse bien críticu dica l’aparente xiru dau pol Partíu Popular nesti tema, al que calificó de “oportunista y cínicu”.

Tamién te podria gustar