Portada Música Los finalistes del concursu de maquetes del Principáu faen la eliminatoria nel Derrame Rock

Los finalistes del concursu de maquetes del Principáu faen la eliminatoria nel Derrame Rock

by asturnet

Los cinco finalistes del concursu de maquetes entamáu pola cadena 40 Principales y l’Institutu Asturianu de la Mocedá van decidir la so eleminatoria el prósimu domingu 3 nun conciertu que va celebrase nel recintu del festival Derrame Rock en Pravia. El xuráu del certame decidió seleccionar como finalistes a los grupos Stro y Mysterio de Xixón, Dogfight d’Uviéu, Pez Payaso de Mieres y Hermitaños del Río de Cangas del Narcea.

El xuráu del concursu de maquetes formábenlu Alberto Toyos y Miguel Angel García- 40 Principales Asturias -, Yolanda Lobo -Productora Musical – y Paula Súarez Fdez- Periodista, embaxo la presidencia de la Directora del Institutu Asturianu de la Mocedá. Los ganadores de la eliminatoria que va entamase el prósimu domingu dientro’l Derrame Rock de Pravia tienen como premiu la grabación d’un CD y una minixira de promoción del so trabayu.

El concursu de maquetes del Principáu ye un de los más clásicos d’Asturies y ta empobináu a solistes o grupos de pop-rock de xente mozo hasta los 35 años y que nunca grabaran enantes nengún discu. La cadena de radiofórmula 40 Principales y l’Institutu Asturianu de la Mocedá son los responsables de la convocatoria d’esti certame pa grupos noveles.

Tamién te podria gustar