Portada Música Los “eurofans” quieren qu’Hevia vaiga al Festival d’Eurovisión

Los “eurofans” quieren qu’Hevia vaiga al Festival d’Eurovisión

by asturnet

Los “eurofans” tienen abiertu na páxina web Eurovisión-Spain.com un procesu estraoficial d’escoyeta de candidatos pa dir al festival d’Eurovisión en representación de TVE. Ente los 106 propuestos na primer parte de la “Elección interna 2010” taben los asturianos Dixebra y Hevia,amás del grupu Vetusta Morla, pasando namás estos dos últimos a la seminifinal, onde tán representaos cincuenta artistes y grupos. Ente ellos hai nomes tan comerciales como David Bisbal, Enrique Iglesias, Malú o Marta Sánchez, pero tamién otros artistes de la escena folk, como los gallegos Carlos Núñez y Luar na Lubre.

Esti procesu busca facer un llistáu de los artistes preferíos polos fans inscritos na web que lu convoca, col envís “d’animar a los artistes del llistáu a presentar les sos candidatures al Festival d’Eurovisión y a TVE a convidalos a participar del procesu d’escoyeta”.

Los cincuenta artistes que queden agora na escoyeta van dir siendo eliminaos en tandes de cinco, según el menor apoyu popular, quedando diez na final. El ganador va anunciase’l 21 de payares y Hevia podría facese con esti títulu honoríficu de “preferíu de los eurofans”. Daqué que de xuru nun diba molestar al gaiteru maliayu, pues a finales de 2007 declaró que “taría encantáu de dir a Eurovisión y amosar la música del norte en toa Europa”.

Per eses feches Hevia dixo tamién que’l Festival d’Eurovisión “ye yá un iconu na vida de la mio xeneración. Dende neñu seguí en familia les actuaciones de los grupos y la emocionante puntuación por países. Son munchos los recuerdos que s’axunten alredor d’esti eventu”. Quiciabes por ello los eurofans ven con ciñu la posibilidá de que’Hevia vaiga al Festival, pal que yá en 2007 dixo tener “bones idees en tornu a un tema”, alvirtiendo amás que sí diba sedría “pa ganar con propuesta mui mui impactante”.

L’añu pasáu la vencedora d’esta escoyeta foi Mónica Naranjo con 2.042 votos, siguida por artistes como Chenoa, Mirela, La 5ª Estación, La oreja de Van Gogh, Marta Sánchez, Diana Navarro, Merche, Rosa y Amaral.

Llistáu completu d’artistes pre-escoyíos

Tamién te podria gustar