Portada Educación Los estudiantes gallegos escorren los gazapos na so llingua

Los estudiantes gallegos escorren los gazapos na so llingua

by asturnet

Los gazapos llingüísticos en gallegu yá nun tienen escapatoria cola puesta en marcha del FotoTrabadas, un concursu, entamáu pola Asociación Trabalingua, que busca da-y caza a tolos erros que pueden apreciase nos cartelos, na sinalización, nes cartes y n’otros medios escritos dependientes de l’alministración pública nos que se produza tantu un mal usu de la llingua gallega como l’ausencia de la mesma. Al traviés d’esta iniciativa los integrantes de l’asociación universitaria dan un pasu más escontra la concienciación y normalización de la llingua gallega nel so usu públicu, solicitando pa eso l’ayuda de persones ayenes a l’agrupación pa denunciar estos erros.

Coles mires de incentivar la participación nel concursu, l’asociación va otorgar un premiu a la fototrabada que más sofitos reciba nes redes sociales.

El cursu pasáu l’asociación llevó a cabu a iniciativa Ti informes, Trabalingua denuncia, y “foi ende d’onde salió la idea de les FotoTrabadas” desplica na so web Antía Ver, integrante de Trabalingua, faciendo fincapié en que “l’añu pasáu entamaba too d’otra manera, cuidando que na anterior actividá yeren los mesmos miembros de l’agrupación los encargaos de llevar a cabu l’acción quedando la sociedá como mera informadora o indicadora”.

Trabalingua ye una asociación que surde a partir d’un grupu d’estudiantes que s’enteren del so interés común pola llingua gallega dempués d’allegar a les primeres Xornaes de la llingua n’abril de 2009, entamaes polos Comités.

Tamién te podria gustar