Portada Educación Los estudiantes enfrentense al ministru y los rectores por nun faer exames online.

Los estudiantes enfrentense al ministru y los rectores por nun faer exames online.

by redacción asturnews
Foto: Pablo Fernández (https://www.flickr.com/photos/hadock/)

Los estudiantes pierden la batalla de los exames online colos rectores, que yá dixeron que van ser presenciales. Y nesti conflictu nun pueden tar más decepcionaos col ministru d’Universidaes, Manuel Castells, que decidió llavase les manos y unviar a los estudiantes a Sanidá.

Los estudiantes axuntaron con el Ministru esti miércoles para pidi-y que los exames previstos para la vuelta de les vacaciones navidiegues fueren online. Taben esmolecíos pola incidencia acumulada de casos y la nueva fola d’andaes que se dispararon en toles comunidaes autónomes.

Asina que los estudiantes colaron de la xunta confiaos en que la so propuesta tendríase en cuenta y pensando que’l ministru taba de so parte dempués de que los prometiera que sería un asuntu que se trataría na última xunta interterritorial de Sanidá, na que participen toles autonomíes.

Na xunta falóse tamién de les resistencies de el rectores a que los exames fixérense online.¿El motivu? “Los alumnos copien nos exames telemáticos”, cunten los estudiantes que-yos comentó’l ministru que-y dixeren dellos rectores colos que faló de la tema.

Los rectores nun quieren los exames a distancia, tal que espresaron apocayá nun comunicáu, magar la doble situación d’emerxencia pola pandemia y l’envernada de nieve. Creen qu’una vegada que se resuelva la situación añedida pola envernada, les midíes sanitaries que se vienen aplicando son abondes y ufierten seguridá.

Delles universidaes, como les madrilanes, decidieron retrasar una selmana les pruebes previstes a la vuelta de vacaciones pa poder faeles presenciales y los responsables de les comunidaes autónomes alliniáronse con el rectores nesta decisión, como dexaron patente na postrera sectorial.

 

Tamién te podria gustar