Los estrenos ‘online’ van competir nos Goya 2021

Los estrenos ‘online’ van competir nos Goya 2021
14 mayu 08:47 2020 Imprimir

L’Academia de Cine va aceptar pa los premios Goya 2021 a les películes que teníen previstu’l so estrenu en sales y viéronse o van vese obligaes a estrenase en plataformes de VOD pola pandemia.

La llegada del coronavirus revolucionó la industria del cine, paralizando rodaxes, sales de cine y festivales, pero tamién dexó l’estrenu de películes en plataformes de streaming que pudimos ver cómodamente dende’l sofá de casa. Eses películes que nun tuvieron más remediu que llegar al públicu de forma online nun se van ver perxudicaes a la de competir nos próximos premios Goya. Y ye qu’esti llunes la xunta directiva de l’Academia de Cine alcordó aceptar, de manera escepcional y namá pa la próxima edición, que les cintes a concursu estrenárense solamente “online” por cuenta de la crisis sanitaria.

“Les bases de los Goya 2021 van aceptar escepcionalmente aquellos llargumetraxes que teníen previstu’l so estrenu en sales y viéronse o van vese obligaos a estrenase directamente en plataformes de VOD, de resultes de la pandemia”, indica la institución nun comunicáu. Flexibilízase asina la norma habitual qu’establez l’obligáu estrenu en sales comerciales y con taquilla abierta al públicu pa optar a los galardones, cuidao que les sales tán cerraes desque se declaró l’estáu d’alarma.

L’Academia sorraya que se trata d’una midida escepcional, que va afectar puramente a la 35 edición de los Goya y que tien un calter eventual, acutáu al períodu estraordinariu nel que s’atopa’l país. “Nel momentu en que les sales de cine puedan reabrir en condiciones de seguridá y restablézase la exhibición, l’Academia va revisar la midida y va poder rematala, calteniendo la norma del estrenu en sales comerciales p’allegar a los premios”, señala.

La institución que preside’l cineasta Mariano Barrosu repite finalmente’l so compromisu cola exhibición en sales “como la forma ideal d’esfrutar d’una película” y defende “la esperiencia colectivo y único que supon pal espectador esfrutar del cine nes sales”.

  Categories: