Portada Sociedá Los españoles quieren que se-yos regale más dineru nel Black Friday

Los españoles quieren que se-yos regale más dineru nel Black Friday

by redacción asturnews

Anque inda queda más d’un mes para l’empiezu de la Navidá, los más adelantraos van aprovechar les rebaxes d’esti vienres con motivu del Black Friday pa adquirir los primeros regalos.

Nesti sentíu, a pesar de qu’esta celebración solo tien llugar una vegada al añu, non siempres ye fácil atinar coles compres y dar con idees orixinales y afeches a los gustos de cada unu.

Esta infografía de Statista, ellaborada gracies al nuevu ‘Estudiu de consumu navidiegu’ de Deloitte, puede contribuyir a dar una pista sobro qué asitiar debaxo del abetu nesta ocasión. Como nesta amuésase, esiste xuna amplia diferencia ente lo que el consumidores españoles quieren recibir per Navidá y lo que s’atopen.

El dineru, por casu, sería’l regalu estrella según los sos gustos, anque na realidá solo ye’l cuartu más común. Amás, esisten un númberu d’artículos qu’anque nun se topen ente los más adquiríos, sí tán na llista de los más deseyaos, ente los que destaquen les esperiencies, como nel casu de los viaxes y restoranes, y los aparatos tecnolóxicos, como los smartphoones, el ordenadores y les tablets.

Tamién te podria gustar