Los españoles escuchen más música que la media mundial

Los españoles escuchen más música que la media mundial
28 setiembre 09:17 2019 Imprimir

Los españoles d’ente 16 y 64 años dedicaron mientres 2019 una media de 19,8 hores selmanales a escuchar música, a razón de 2,8 hores al día y darréu d’ello escuchen más música que la media mundial.

Aceptando que la duración media de cada cantar ronda los trés minutos, esto quier dicir qu’escuchen una media de 56 cantares al día. Asina s’esprende d’una macroencuesta sobro vezos de consumu musical realizada ente abril y mayu pola firma AudienceNet pa la Federación Internacional de la Industria Fonográfico (IFPI, poles sos sigles ingleses) en 21 de los principales países del mundu y presentada esti mediudía en Londres.

A tenor de les resultancies que recueye’l Music Listening Report, España ye un llugar particularmente aparente pa la música: El consumu selmanal asítiase percima de la media del restu del mundu, siendo esta de 18 hores, casi dos hores menos que nel casu español. La música como elementu clave y cotidianu d’esfrute consolidar mientres 2019 nos mercaos más significativos del planeta. Nel casu español, eses 56 cantares diarios asítiennos sensiblemente per delantre de la media mundial, que se cifra en 52 cantares al día.

En realidá, solo dellos países d’estraordinaria tradición musical superen a España a la de pone-y banda sonora a so día ente día, remarca’l comunicáu asoleyáu esta selmana, qu’apunta a los mexicanos como los más melómanos del mundu al invertir 25,6 hores semanalas n’escuchar música. Siguinlos en Sudafrica, con 25,4 hores. Tamién ye estraordinariu’l rexistru d’Arxentina, con 22,9 hores a la selmana pa esta actividá; Polonia, con 21,8 hores, y Brasil, con 20,9. Tolos demás países analizaos llogren datos inferiores a los d’España, incluyíos Estaos Xuníos (16,3 hores a la selmana), Italia (16,3), Reinu Uníu (17) o Alemaña (19,1).

Curiosamente, España nun ye, sicasí, de los países más entusiastes a la de cubicar la importancia de la música nes sos vides. El 54 per cientu de los encuestaos pola IFPI considérense “amigues” o “fanáticos” de la música, pero esti índiz amenorga un pocu nel casu español, hasta’l 49 per cientu.

L’otru gran gruesu d’entrugues nel cuestionariu de la IFPI trataba sobro’l streaming. Y los datos confirmen, n’España y en tolos mercaos ensin esceición, qu’esta modalidá de consumu supera a cualesquier otra y nun para de crecer. En concretu, el 89 per cientu de los encuestaos, tanto n’España como na media mundial, faen usu de cualquier serviciu de streaming (audiu o vídeu) en dalgún momentu. Pero l’español ye unu de los territorios más allegaos a esta opción: cinco hores de consumu selmanal de streaming audiu, frente a les 4 hores de media nel total de la encuesta. Un datu llamativu del informe ye la fuerte alza global del streaming d’audiu en tolos tramos d’edá consultaos. Ello ye que les cifres sobro usu de streaming d’audiu son casi idéntiques n’España (un 64% de media global frente al 63% n’España, que xube cinco puntos al respective de 2018).

Nel nuesu país destaca especialmente la importante xuba na franxa de 55 a 64 años, que con una medría de nueve puntos más pasa del 38% al 46% en 2019, lo qu’amuesa que los servicios de streaming d’audiu van llegando a nuevos públicos, primeramente más alloñaos d’esti tipu de vezos d’escucha, a lo cual ta ayudando la diversificación de la ufierta como, por casu, los altavoces intelixentes y un puxante sentimientu xeneralizáu de que ye la forma más conveniente d’escuchar música.

  Categories: