Portada Comunicación Los espacios radiofónicos “Falando d’Asturies” y “Xixón de cerca” tornen esta fin de selmana a la Cadena Ser

Los espacios radiofónicos “Falando d’Asturies” y “Xixón de cerca” tornen esta fin de selmana a la Cadena Ser

by asturnet

La segunda temporada de los espacios “Falando d’Asturies” y “Xixón de cerca”, presentaos por Inaciu Galán dientro del programa “A vivir que son dos días” de la Cadena Ser, presentáu por Begoña Natal, tornen mañana sábadu a la una la tarde a les ondes del 96.5 del FM.

El programa d’esti sábadu, col que s’abre la temporada, va ser un especial de la Selmana de les Lletres Asturies, que va cuntar coles declaraciones de Consuelo Vega, Directora Xeneral de Cultura y Política Llingüística, l’escritor Vicente García Oliva y delles persones más, que van facer el so balance de la 29 Selmana de les Lletres Asturianes y de la Manifestación pola Oficialidá d’esti vienres.

“Falando d’Asturies”, que s’emite tolos sábados p’hacia la una la tarde, ye un espaciu d’entrevistes venceyaes cola cultura d’Asturies. Los domingo, en “Xixón de cerca”, Inaciu Galán treslládase a dalgún puntu de Xixón pa conectar en directu y comentar los eventos y asocedíos del momentu. Esta selmana va estrenase la temporada con una conexón en directu, a les 12 la mañana, dende la feria de pinchos que se celebra estos díes na Feria de Muestres de Xixón.

Tamién te podria gustar