Portada Emigración Los emigrantes bonaerenses conmemoren con varios actos la xesta de Cuadonga

Los emigrantes bonaerenses conmemoren con varios actos la xesta de Cuadonga

by asturnet

La colectividá d’emigrantes asturianos residentes na ciudá de Buenos Aires, entama mañana varios actos en diferentes cases y centros de la ciudá con motivu de la conmemoración de la xesta de Cuadonga. Conferencies, fiestes y conciertos llenen los programes d’actividaes del fin de selmana na capital arxentina.

La Casa de Cantabria en Buenos Aires entama mañana, a les cinco la tarde, una conferencia illustrada con diapositives sobre’l “Panorama Xeneral del Arte n’España”, a cargu del profesor Iván Kresteff, nun actu que va desendolcase na Se Social de Jorge Newbery 2818.

El Centru de Cangas del Narcea, pela so parte, celebra la tradicional Fiesta’l Ramu a les ocho la tarde na so se social de Beruti 464. Nos puestos colocaos espresamente pa esta fiesta, habrá platos típicos asturianos, como frixuelos, empanaes, xamón, chorizu, quesu y vino. La folixa va tar amenizada pola Orquesta “Sabor Calipso”, y va acctuar el conxuntu “Pelayo” del Centru Asturianu de Buenos Aires, baxo la dirección de Nieves Pañeda, que tendrá al so cargu’l Cantar del Ramu, na procesión con tolos asistentes.

El Centru Asturianu de Buenos Aires, nel marcu de conmemoración del aniversariu de la Xesta de Cuadonga ofrez un conciertu de la Banda Sinfónica de la ciudá, qu’entamará a les 20,30 hores na so se social de Solìs 475. Esti mesmu centru, va cellebrar pal prósimu domingo, día 18, a les once y media la mañana, una misa en memoria de tolos socios fallecíos, nel Panteón Social del cimenteriu de la Chacarita.

Fardaxu en conciertu:

Depues de la so primer xira per España, el grupu folk “Fardaxu” presenta’l so espectáculu en La Trastienda Club, a partir de les 21,30 hores, na Balcarce 460.
Los díes 30 y 31 de xunetu d’esti añu, el grupu “Fardaxu” presentóse n’España como teloneru de Carlos Núñez, cerrando’l Festival Intercelticu d’Aviles (Asturies). A la edición de los sos dos discos n’España, súmase una xira de 23 conciertos el prósimu añu y la grabación del so tercer CD. Esta banda basa’l so repertoriu en temes tanto tradicionales como d’autores contemporáneos. Musicalmente, Fardaxu tiene como puntu de referencia la corriente desarrollada pol gaiteru asturianu Jose Ángel Hevia.

En mayu de 2002 esplubizaron el so primer discu, llamáu como’l grupu, “Fardaxu”, qu’escosó tres ediciones. En 2003 editaron el segundu llamáu “Revolución Celta”, qu’agotó cuatro ediciones, participando como invitaos especiales, dende Asturias: Flavio Benito en gaita y Daniel García de la Cuesta en bandurria; y en l’Arxentina: Arturo Schneider, en flauta travesera y el grupu de cantareires de la Fundación Xeito Novo de Cultura Gallega.

Tamién te podria gustar