Portada Patrimoniu Los ecoloxistes denuncien nuevos cortes de castañales en Casu

Los ecoloxistes denuncien nuevos cortes de castañales en Casu

by asturnet

Güei publica’l Bopa l’anunciu que va suponer el desaniciu de miles de castañales en montes publicos del Parque Natural de Redes nel conceyu de Casu, “que al pasu que va quedar ensin ellos, en vista de lo qu’esta asocediendo nos ultimos meses”, sigún denuncia la Coordinadora ecoloxita d’Asturies.

Anúnciase que van cortase otros 10.873 pies de castañal, nuna zona onde se vienen valtando miles d’ellos a matarrasa nos ultimos meses, nun supuestu plan de saneamientu (Plan Tecnico de Xestión de los Castañeos), que pel momento solo lleva baltar completa de los montes de castañales, col consiguiente impactu pal paisaxe y la flora y fauna d’estos montes.

La Coordinadora Ecoloxista d’Asturies volvió a solicitar información reclamando al Principáu respuesta a les consultes realizaes va meses, sobre los proyectos de restauración de la masa forestal publica de Casu qu’esta sumiendose dafechu: “Temémonos que nestos tiempu de crisis economica, nin el Principáu nin el Conceyu, que ye quien cobra pola vienta de madera, pongan dineru pa la recuperación forestal d’estos miles de arboles valtaos, que supón un gran impactu ambiental nun espaciu protexíu”.

Sigún la Coordinadora Ecoloxista d’Asturies, “hai que recordar que la zona afectada de Casu alluga la mayor concentración de castañales públiques y que les continues baltes de los ultimos meses tresformaron el paisaxe del conceyu de Casu de forma bultable”.

El Parque de Redes, en conceyu Casu, ye un espaciu singular, teniendo delles protecciones, que nun lu llibraron hasta agora de les peligroses practiques madereres”.

L’altu grau de caltenimientu de los montes de Redes conviértese nun apartáu d’especial valor pa la fauna, por tar presentes nellos la mayor parte de les especies que pueblen el monte cantábricu. “Por eso ye inaceptable que s’acepte valtar a matarrasa la totalidá de les castañales publicos, ensin garantíes de restauración d’esta masa forestal nos proximos años, pa recuperar la redolada paisaxística y natural de la zona”, sigún asoleya la Coordinadora nun comunicáu.

Tamién te podria gustar