Portada Tecnoloxía Los dominios españoles d’Internet amenorguen el so preciu un 71 por cientu

Los dominios españoles d’Internet amenorguen el so preciu un 71 por cientu

by asturnet

Los dominios de Internet ‘.es’ van costar darréu namái que 27,59 euros, un 71 por cientu menos que los 94,83 euros d’agora, sigún figura nel proyeutu d’orde que desendolca la regulación de les tases de direcciones españoles d’Internet, y qu’esta selmana recibió’l preste del Conseyu Asesor de les Telecomunicaciones y de la Sociedá de la Información (CATSI), muérganu asesor del Gobiernu.

Sigún la documentación qu’espardió esti día Europa Press, el borrador de la orde ministerial desanicia dafechu les especificaciones pa persones físiques y los nomes de dominios y afita una tasa d’aniciu de 27,59 euros pa los dominios de segundu nivel ‘.es’, mentantu que la renovación anual tamién va costar 27,59 euros, un 68% menos que los 86,21 euros previstos na normativa actual, que vien de 2003.

Asina va cumplise’l compromisu de que dio anuncia’l ministru d’Industria, Turismu y Comerciu, José Montilla, que faló hai poco d’una rebaxa sustancial del preciu de los dominios d’Internet, “alrodiu del 80 por cientu de media”, pa sofitar y facer alitar la Sociedá de la Información, flesibilizando les normes pa que s’asemeyen a les de los dominios xenéricos de Internet, como los ‘.com’.

No que cinca a los dominios de tercer nivel, el rexistru y la renovación de los indicativos ‘edu.es’ y ‘gob.es’ van costar 30,17 euros, en llugar de los 51,72 y 46,55 euros que costaben respeutivamente hasta agora. El preciu’l restu de dominios de tercer nivel va ser de 11,64 euros (enantes 21,55 euros), talamente como la renovación añal, que tenía un coste hasta agora de 46,55 euros.

Tamién te podria gustar