Portada Educación Los docentes d’asturianu faen un llamáu pa concentrase n’Uviéu esta tarde

Los docentes d’asturianu faen un llamáu pa concentrase n’Uviéu esta tarde

by asturnet

Güei, xueves 7 de febreru, dende les 18:30 horas, va facese na Plaza de La Escandalera d’Uviéu una concentración pa desixir un tratu llegal que dignifique la llingua asturiana dientro del sistema educativu asturianu. La nueva redacción del anteproyectu de llei d’educación (LOMCE) “dexa la pelota nel teyáu del gobiernu del Principáu”, esplica la plataforma de docentes, que recuerda que “ye ésti quien tien agora la responsabilidá y la competencia p’articular un nuevu marcu llegal pa l’asignatura”.

Dende esta asamblea siguen reivindicando “una ufierta non discriminatoria, que nun suponga una competición con otres asignatures convirtiéndola nuna optativa de tercer orde na etapa de Primaria, pasando a sufrir lo qu’agora conocemos na ESO o en Bachilleratu”.

Camienten amás que “nesti contestu de cambios normativos preséntasenos d’una vez la oportunidá de criar la especialidá de l’asignatura, tantu tiempo retrasada, la xeneralización de la ufierta en toles etapes, incluyendo la educación infantil, la inclusión del asturianu y del gallego-asturianu como lllingües vehiculares, la dignificación de los docentes, en fin, la normalización de la presencia de la llingua propia d’Asturies nel so sistema educativo”.

Por too ello siguen creyendo qu’hai razones abondes “pa facer la concentración, que va tener un calter eminentemente participativu cola celebración de xuegos, ellaboración d’un rompecabeces a gran escala y la colocación de pancartes de tou tipu feches por docentes y alumnos”.

La concentración recibió’l sofitu de SUATEA, Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana, Iniciativa pol Asturianu, EQUO o Darréu, ente otres organizaciones.

Tamién te podria gustar