Portada Cooperación Los Derechos Sociales de la UE foron roblaos y proclamaos esti mes

Los Derechos Sociales de la UE foron roblaos y proclamaos esti mes

by redacción asturnews

El pasáu 17 de payares, mientres el Cume Social celebráu en Suecia (Gotemburgo), el Conseyu de la UE, el Parlamentu Européu y la Comisión Europea, proclamaron y roblaron la Pilastra Europea de Derechos Sociales.

La Pilastra de Derechos Sociales trata d’empobinar p’hacia una Europa n’igualdá social pa tolos ciudadanos europeos. El so oxetivu ye reforzar el mancomún social y distribuyir de manera más eficiente los derechos sociales de los ciudadanos de la UE.

Centrase nel emplegu y aspeutos sociales, y nel aseguramientu de que’l modelu social européu tea preparáu palos distintos retos que plantega’l sieglu XXI, contribuyendo al progresu social por aciu el sofitu de mercaos llaborales y sistemes de bienestar xustu y que funcionen bien.

La Pilastra tocantes a el so fondu, está integrada por 20 principios y derechos, estremaos en trés categoríes:

Igualdá d’oportunidaes y accesu al mercáu llaboral.
Mercaos llaborales dinámicos y condiciones llaborales equitativas.
Sofitu, protección ya inclusión social.

Los 20 principios y derechos sociales apocayá proclamaos pueden consultase al traviés del siguiente enllaz:

https://ec.europa.eu/commission/priorities/deeper-and-fairer-economic-and-monetary-union/european-pillar-social-rights/european-pillar-social-rights-20-principles_en

El Primer Ministru d’Estonia, Jüri Aguarones, actual Presidente del Conseyu de la UE declaró que:

“La Pilastra Social encuadra aquello no qu’Europa cree. Queremos una Europa qu’encete’l desempléu, la probeza y la discriminación, una Europa qu’ufierte les mesmes oportunidaes a los mozos y vulnerables. La Pilastra Social basase nos nuesos valores comunes y va emponer el nuesu trabayu futuru para una Europa más xusta”.

Tamién te podria gustar