Portada Sociedá Los decretos pa la igua toponímica d’Avilés y Corvera van dase en mayu

Los decretos pa la igua toponímica d’Avilés y Corvera van dase en mayu

by asturnet

El director xeneral de Promoción Cultural y Política Llingüística, Carlos Madera anunció esti viernes 13 n’Avilés que los espedientes toponímicos d’esti conceyu y del vecín de Corvera podíen tar aprebaos pal prósimu mes de mayu. Colos espedientes d’Avilés y Corvera son ya cuarenta y ún los conceyos que solicitaron la revisión de los sos nomes de llugar pola Xunta de Toponimia.

Madera asistió’l pasáu viernes a la reunión d’esti organismu asesor nel Palaciu de Valdecarzana na villa del Adelantráu y presidió un aconceyamientu nel que tamién tuvo presente l’alcalde avilesín Santiago Vega.

Los trabayos fechos hasta agora pola Xunta Asesora de Toponimia del Principáu consiguieron recuperar más de 3.000 nomes de llugar cola so forma tradicional. De los cuarenta y ún conceyos que solicitaron la so revisión toponímica son diez los que ya vieron aprebáu’l decretu correspondiente pa la oficialización de los nomes propuestos pola Xunta toponímica: Llanes, Carreño, El Franco, Gozón, Llangréu, L.lena, Sariego, Cabranes, Bimenes y Villaviciosa. El Conseyu de Gobiernu tien enriba la mesa pendientes d’oficializar los espedientes d’otros ocho conceyos Aller, Colunga, Nava, Ribera d’Arriba, Llaviana, Morcín, Pezós y Salime, a los qu’agora se sumen los d’Avilés y Corvera.

Tamién te podria gustar