Portada Música Los cursos de Magistralia piésllense con un conciertu pa orquesta sinfónica y gaita

Los cursos de Magistralia piésllense con un conciertu pa orquesta sinfónica y gaita

by asturnet

Tres composiciones del músicu Benito Lauret encargaes especialmente pa la ocasión y escrites pa intepretales una orquesta sinfónica con una gaita como instrumentu solista van estrenase esti miércoles 27 nel Xardín Botánicu de Xixón como conciertu de pieslle de los Cursos Magistralia pa músicos mozos. José Manuel Tejedor ye’l gaiteru escoyíu pa interpretar estes pieces compuestes por Lauret, un músicu vinculáu a Asturies de cuantayá desque dirixó nos sos primeros tiempos a la OSPA.

El títulu de les obres de Benito Lauret ye “Tres melodíes asturianes” y na segunda parte del conciertu los alumnos de los cursos van interpretar tamién “El carnaval de los animales” de Camille Saint-Saënsobra, una obra a la que se-y amesta un testo encargáu por Magistralia al monologuista Luis Piedrahita y que va ser narráu por Emilio Aragón, y el “Ballet Parade” de Eric Satie. La orquesta va tar dirixida pol profesor d’orquesta de los cursos y asesor musical de Magistralia Joaquín Valdeón.

Los cursos d’orquesta Magistralia lleven celebrándose dende 2000 en XiXón embaxo’l patrociniu del Ayuntamientu de XiXón, el Principáu y el Banco herrero. Esta actividá de la Fundación Magistralia tá considerada como la iniciativa educativa más importante que se desarrolla a nivel estatal. Xunto al trabayu d’ orquesta, los alumnos y alumnes de Magistralia 2005 realicen un intensu trabayu de cámara que medró esti añu cola introducción d’ la especialidá de gaita, adelantrándose así Magistralia al anunciu de la presencia de la gaita nos planes d’estudiu de los conservatorios de la nuestra comunidá.

Nos cursos Magistralia 2005 participen 80 xóvenes instrumentistes, d’entee 12 y 20 años, procedentes de tol estáu.

Tamién te podria gustar