Portada Comunicación Los Cursos de Branu de l’Academia n’Ibias protagonicen la emisión de Nós esti sábadu a les 12 na TPA

Los Cursos de Branu de l’Academia n’Ibias protagonicen la emisión de Nós esti sábadu a les 12 na TPA

by asturnet

Los cursos de branu de l’Academia de la Llingua que se celebraron nesti mes d’agostu nel conceyu d’Ibias van ser los protagonistes del programa d’esti sábadu de “Nos” na TPA, que s’emite un pocu depués de les 12 de la mañana. El programa percorre les instalaciones del Colexu de Santantolín onde se desendolquen los cursos y fala con profesores y estudiantes de los estremaos cursos que s’imparten.

La segunda entrega d’esta temporada, qu’entamó’l primer sábadu de Payares n’Ibias, componse de 30 capítulos de 10 minutos de duración caún realizaos íntegramente n’asturiano. L’espaciu algamó na primer temporada, nel periodu xineru-mayu de 2008, una cuota media del 8,2%, que supera en cásique un puntu al promediu actual de la cadena, un 7,4%, según datos facilitaos por Taylor Nelson Sofres (TNS).

Nos emitiráse tamién pol satélite Hispasat pal restu d’España, Europa y América y por Internet para tol mundiu al traviés de la so web www.rtpa.es.

Tamién te podria gustar