Portada Cine Los críticos de cine de Los Ánxeles premien a Banderes, ‘Dolor y gloria’ y Jennifer Lopez

Los críticos de cine de Los Ánxeles premien a Banderes, ‘Dolor y gloria’ y Jennifer Lopez

by redacción asturnews
Foto: qbac07 (https://www.flickr.com/photos/30816404@N04/)

Dolor y gloria de Pedro Almodóvar, el so actor protagonista Antonio Banderes y Jennifer Lopez por Estafadores de Wall Street fueron güei reconocíos nos galardones de l’Asociación de Críticos de Cine de Los Ánxeles (LAFCA, poles sos sigles n’inglés). Banderes ganó’l premiu al meyor actor, ente que Dolor y gloria fízose col galardón a la meyor cinta en llingua estranxera.

L’actor español, qu’esta selmana recibiera la mesma distinción per parte del Círculu de Críticos de Cine de Nueva York, ta viviendo unos meses fabulosos con esta película de Almodóvar que’l sábadu diolu tamién el premiu al meyor intérprete masculín nos galardones de l’Academia del Cine Européu.

Banderes yá ganara enantes, tamién pol so papel del director Salvador Mallo en Dolor y gloria, la reconocencia al meyor actor nel Festival de Cannes, onde s’estrenó la película; y la distinción al meyor intérprete masculín nos Hollywood Filme Awards, una gala de perfil más baxu qu’otres reconocencies pero qu’arrinca cada añu la temporada de premios n’Estaos Xuníos. Pela so parte, Jennifer López anotóse’l premiu a la meyor actriz de repartida por Estafadores de Wall Street.

Banderes, Dolor y gloria y Lopez parten con grandes posibilidaes de ser nomaos nos Globos d’Oru, los premios de l’Asociación de la Prensa Estranxera de Hollywood (HFPA, n’inglés) qu’esti llunes dieron a conocer los sos candidatos pa la so 77 edición. Y toos ellos tamién suenen como notables aspirantes nes quinieles para la 92 edición de los Oscar, que se va celebrar en Los Ánxeles (EE.XX.) el 9 de febreru pero que nun va desvelar les sos nominaciones hasta’l 13 de xineru.

Esti llunes 9 d’avientu yá se dieron a conocer los nomaos a los Globos d’Oru 2020, y la gala va tener llugar el próximu 5 de xineru. Les nominaciones al meyor drama son L’Irlandés, Joker, Los dos Papes, Hestoria d’un matrimoniu y 1917. Per otra parte, les meyores comedies tán formaes por Érase una vegada en Hollywood, Puñales pel costazu, Yo Soi Dolemite, Jojo Rabbit y Rocketman.

Netflix llevóse un total de 17 nominaciones, ente les cualos destaquen la serie dramática de The Crown y la so principal actriz y protagonista, Olivia Apinen. La plataforma de ‘streaming’ tamién foi nomada con una serie de comedia musical, The Politician.

Per otru llau, los premios de l’Asociación de Críticos de Cine de Los Ánxeles reconocieron a la surcoreana Parásitos como meyor película. El so realizador Bong Joon-ho salió tamién vencedor na categoría de meyor director. Martin Scorsese y la so cinta L’irlandés quedaron como finalistes nos apartaos de meyor película y meyor dirección, respectivamente. Finalmente, Mary Kay Presta llogró la reconocencia a la meyor actriz por Diane.

Tamién te podria gustar