Portada Gastronomía Los criadores d’oveya xalda recibirán cien mil euros pa garantizar la continuidá de la raza

Los criadores d’oveya xalda recibirán cien mil euros pa garantizar la continuidá de la raza

by asturnet

Un total de 103.000 euros pa garantizar la continuidá de la oveya xalda y meyorar el so potencial gastronómicu. Representantes de l’asociación de criadores d’esa raza animal (Acoxa) y de la Conseyería de Mediu Rural y Pesca firmaron esta mañana un conveniu n’Uviéu que tendrá aplicación nos prósimos tres años y que busca financiar la sobrevivencia óptima de la oveya xalda asturiana.

“Si güei la carne de corderu xaldu ye de primera calidá, agora va dase-y tovía mayor seguridá al consumidor de lo que ta comiendo”, felicitóse’l responsable de l’asociación de criadores na firma l’alcuerdu, José Antonio Álvarez, pa quien el conveniu suscritu esta mañana con Mediu Rural supón un importante emburrión pa la pervivencia d’una raza cuyu censu baxó enforma n’Asturies dende la década de los años cincuenta.

L’Asociación de Criadores d’Oveya Xalda (Acoxa) agrupa a casi sesenta productores enfotaos en caltener y meyorar la comercialización de la singular oveya asturiana, caracterizada físicamente por tener la tiesta y les oreyes pequeñes, el rau curtiu y con pates fines de pezuñu duru.

L’alcuerdu rubricáu ente los criadores y l’Alministración autonómica, que va desendolcase baxo la supervisión de técnicos del Principáu, valdrá asinamesmo pa mantener un bancu de xermoplasma que permita favorecer biolóxicamente la continuidá de la oveya xalda.

Web de l’Asociación de Criadores d’Oveya Xalda

Tamién te podria gustar