Portada Comunicación Los conceyos asturianos sofiten la manifestación pola oficialidá del 21 d’abril

Los conceyos asturianos sofiten la manifestación pola oficialidá del 21 d’abril

by redacción asturnews

Los conceyos asturianos tán aprobando estos caberos díes mociones favoratibles a la manifestación pola oficialidá que tien convocada la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana pal día 21 d’abril.

Los Plenos de L.lena, Noreña y Carreño yá mostraron l’apoyu a la convocatoria del 21 d’abril de la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana y el sindicatu CC. OO., col so secretariu xeneral a la cabeza, apoyó publicamente la marcha la selmana pasada.

El 21 d’abril que vien, les cais d’Uviéu van ser testigos d’una manifestación masiva a favor de la oficialidá de la llingua asturiana y del gallego-asturianu qu’entama la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana. Mentanto, la convocatoria, que va salir a les 12 hores de la Estación del Norte d’Uviéu, va sumando apoyos nuevos cada día. De momentu, la manifestación yá cuenta col apoyu públicu de los sindicatos USO y CC. OO., que se difundió peles redes sociales con una semeya de los sos líderes teniendo pelos carteles de la convocatoria. Nos díes vinientes van dir dándose a conocer pel mesmu mediu los apoyos d’otros sindicatos asturianos. Amás, los plenos de los Conceyos de Noreña, L.lena y Carreño aprobaron mociones d’apoyu a la manifestación y cúntase con que más conceyos que celebren plenu díes enantes de la marcha saquen alantre midíes asemeyaes.

Eses mociones súmense a les mociones a favor de la oficialidá que yá s’aprobaron nestos meses en conceyos que representen el 75 % de la población d’Asturies: Mieres, Xixón, Uviéu, Avilés, Noreña, Ḷḷena, Castrillón, Llaviana, Villaviciosa, Grau y Corvera.

Otra manera, la Xunta pola Defensa de la Llingua va siguir entamando reuniones con asociaciones y entidaes pa poder axuntar al mayor númberu de sectores sociales a la manifestación pola oficialidá. Amás, van ponese en marcha campañes de difusión, la presentación de cantares pa promocionar la convocatoria y una importante campaña publicitaria na radio y n’autobuses urbanos.

Tamién te podria gustar