Portada Gastronomía Los collecheros caltienen la so autonomía nel Conseyu Regulador de la sidra

Los collecheros caltienen la so autonomía nel Conseyu Regulador de la sidra

by asturnet

Los collecheros de mazana sidrera tendrán una representación dafechu autónoma, ensin presencia de llagareros, nel primer Conseyu Regulador de la sidra que s’elixe por votación. La candidatura ‘oficial’ de l’Asociación de Collecheros (Aacomasi) algamó’l 81 por cientu de los sufraxos nes elecciones de les que saldrán los xestores de la denominación d’orixe, ya impúsose a una segunda llista con presencia d’ellaboradores.

Un total de 152 atropadores de los 200 con drechu a votu acudieron ayeri a les urnes allugaes na sé del Conseyu, en La Villa, y decantáronse de forma mayoritaria pola candidatura avalada por Aacomasi: Esta llista algamó 123 apoyos, a gran distancia de los 29 votos qu’obtuvo la candidatura autodenominada independiente, que recibiera crítiques de los reponsables de l’Asociación de Collecheros por incluyir a dos llagareros de sonadía, los titulares de Sidra Menéndez y Sidra Quelo.

Dambos pudieron concurrir a les elecciones na estaya de collecheros al tar tamién daos d’alta como talos, pero la so presencia na llista nun animó al collectivu d’atropadores a ensayar fórmules de representación alternatives a Aacomasi, qu’agora asumirá les seis vocalíes correspondientes al sector de la collecha nel Conseyu Regulador.

Les seis restantes tarán ocupaes por los miembros de la candidatura única que los llagareros consensuaron pa concurrir a les elecciones, y que recibió 24 votos de los 38 que podíen emitise. Productores y collecheros tán llamaos a elixir el prósimu 1 de xunetu al presidente’l Conseyu Regulador en sucesión d’Ignacio Fuejo, designáu pola Conseyería de Mediu Rural antes que la Unión Europea avalara la denominación d’orixen de la sidra asturiana.

Tamién te podria gustar