Portada Lliteratura Los colexos recibirán hasta 20.000 exemplares de ‘El Quijote’ pa conmemorar el cuartu centenariu de la obra

Los colexos recibirán hasta 20.000 exemplares de ‘El Quijote’ pa conmemorar el cuartu centenariu de la obra

by asturnet

El cuartu centenariu de ‘El Quijote’ llevará a les aules asturianes hasta 20.000 exemplares d’una edición de la obra coordinada por Francisco Rico. El Principáu sumaráse amás a los actos de la conmemoración con una esposición monográfica sobro la dómina de Miguel de Cervantes y vinculará actividaes musicales y escéniques al llibru referencial de la lliteratura en llingua castellana.

El cuartu centenariu de la primer edición de ‘El Quijote’, asoleyada en 1605, marcará d’esti mou l’axenda de la cultura pública n’Asturies a lo llargo de 2005, pero habrá compartir protagonismu col 25 aniversariu de los Premios ‘Príncipe de Asturias’, qu’espardirán un programa d’actos mui diversu anunciáu como de gran ecu internacional y con participación de parte de los premiaos en toles ediciones.

El director xeneral de Promoción Cultural y Política Llingüística, Carlos Madera, concretó ayeri en Madrid con Manuel Blecua, presidente de la comisión estatal del centenariu de ‘El Quijote’, la participación d’Asturies nel eventu, y comprometió tanto el repartu de baldre ente los escolinos d’exemplares de la obra de Cervantes, como la fechura de talleres y otres actividaes en colexos ya institutos p’alitar la llectura de la hestórica narración.

Los asturianos tendrán amás la ocasión de conocer la dómina en que vivió Miguel de Cervantes a lo menos en dos esposiciones, una itinerante qu’aportará al Principáu en tren y otra fixa y comisariada por Gonzalo Anes, director de la Real Academia de la Hestoria.

A elles hai qu’axuntar l’amuesa que l’Ayuntamientu de Xixón entamará tamién en 2005 a partir d’una rica colección particular de grabaos, sellos y monedes, y na que s’amosarán dos ediciones de la obra de Miguel de Cervantes editaes en 1605 y custodiaes pola Universidá d’Uviéu.

Archivu. Xixón cellebra’l cuartu centenariu de ‘El Quijote’ con una esposición “única” de llibros, monedes y grabaos

Tamién te podria gustar