Portada Cine Los cines españoles acusen a Disney d’engañar al públicu con “Mulan”

Los cines españoles acusen a Disney d’engañar al públicu con “Mulan”

by redacción asturnews

La Federación de Cines d’España, (FECE), que representa a más de 2.500 sales de tol territoriu nacional, acusa a Disney nun comunicáu “d’engañar al públicu” qu’esperaba poder esfrutar de la película en pantalla grande, al decidir llevar el so estrenu directamente a internet.

La cancelación del estrenu en sala, “dempués de lo espublizao dende’l primer momentu en que se presentó la película”, supón un mazazu más pa los empresarios qu’esperaben garrase a los ‘blockbuster’ pa intentar recuperase del parón del coronavirus. “Si dende los principales estudios de Hollywood obligar a los cines a esperar hasta que’l sector sala de la crisis nos EE.XX., va ser demasiáu tarde para munchos cines españoles y europeos que tán yá preparaos para recibir los grandes estrenos”, señala la FECE nuna elocuente nota.

Nella espliquen tamién la so opinión de que, una vegada que la mayoría de les sales de cine n’España (75%) tán de nuevu abiertes al públicu, “l’enfoque de tola industria tendría de tar centráu en que’l públicu torne a los cines para esfrutar de la esperiencia única de ver películes na pantalla grande. “Tol sector enfrentar a desafíos ensin precedentes y pollo, más que nunca, les decisiones tienen de tomase con una perspectiva al llargu plazu”, critiquen, pola repentina suspensión del estrenu en sala.

Disney comunicó hai poco más d’una selmana qu’optará por cobrar por estrenar por separáu por unu de los sos estrenos más esperaos, previstu en principiu pa marzu, dempués para agostu, y que tampoco va llegar na última fecha anunciada, el 4 de setiembre. A la fin, el zarru de los cines a nivel mundial fixo que Disney retrasara indefinidamente’l so estrenu; por eso, para intentar recuperar el dineru invertíu, va dir directamente a Disney+ nos países onde la plataforma tea disponible, ente ellos, España.

Tamién te podria gustar