Portada Conceyos Los centros de mayores d’Avilés piesllen mientres la Fase 2 frente al COVID

Los centros de mayores d’Avilés piesllen mientres la Fase 2 frente al COVID

by redacción asturnews

La decisión d’Avilés de pesllar mientres la Fase 2 frente al COVID los centros de mayores afecta a la puesta en marcha d’una de les propuestes sociales consensuaes dientro del Conseyu de Reactivación Económica d’Avilés (CREA), axuntáu esta selmana. En concretu, el númberu 41, qu’implica reforzar les actividaes que se lleven a cabu nestos centros, de tipu formativu ya informativu, pero tamién d’ociu y tiempu llibre, de tala forma que calténganse como un referente para la participación social de les persones mayores de la ciudá.

Asina lo indicaba l’alcaldesa: “La midida númberu 41 del CREA, na que trabayemos enforma, y que se refier al refuerzu de l’atención a mayores nos nuesos centros sociales, ye bien necesaria, pero agora mesma queda en paréntesis hasta que termine la Fase 2. Falemos con Sanidá, y toos aconséyennos que nesti períodu evitemos el riesgu d’andada de les persones qu’usen estos centros, cuidao que se trata de la población más vulnerable, los nuesos mayores. Por esti motivu vamos cerralos hasta qu’acabe esta fase”.

Recordaba Mariví Monteserín la trescendencia del refuerzu de l’atención a persones mayores nos centros sociales qu’agora mesmu s’aplaza: “Ye una midida bien importante, porque combati la soledá de los nuesos y nueses mayores, porque-yos dexa socializar y que realicen actividaes qu’anímica y físicamente son necesaries. Pero decidimos que nestos momentos quede en paréntesis hasta que termine esta fase, y cuando termina, abrir  darréu”.

Tamién te podria gustar