Portada Plástiques Los cartelos de Javier García Valledor van al Muséu del Pueblu d’Asturies

Los cartelos de Javier García Valledor van al Muséu del Pueblu d’Asturies

by redacción asturnews

El Muséu del Pueblu d’Asturies recibió estos díes la donación d’una colección de 72 cartelos de calter mayoritariamente políticu per parte de Javier García Valledor.

Tratase de cartelos de calter políticu (mítines, propaganda, fiestes), la mayoría del Partíu Comunista y Comisiones Obreres, amás d’otros del Día de la Cultura de Xixón, movimientu de Cristianos pol Socialismu, etc., fechaos ente 1977 y 1980. Dalgunos escarecen de Depósitu Llegal, lo que fai que sían exemplares bien raros.

La colección de cartelos de Javier García Valledor sumase a les que caltien el Muséu del Pueblu d’Asturies de la mesma temática donaes por Asunción García-Prindes, el Movimientu Comunista d’Asturies y l’Imprenta Mercantil (Xixón / Xixón), y completa el fondu de cartelos de la Transición Democrática, periodu bien prolíficu ya imaxinativu na hestoria del cartelu n’Asturies y España, que forma parte de l’amplia colección de cartelos que tien el muséu y que toma dende’l sieglu XVIII a l’actualidá. Esti fondu dar a conocer per primer vegada na esposición “El cartelu n’Asturies. Colección del Muséu del Pueblu d’Asturies” (2009).

Javier García Valledor ye llicenciáu en Filosofía y Lletres pola Universidá d’Uviéu y profesor d’Enseñanza Media agora xubiláu. Ingresó nel Partíu Comunista d’España en 1976 y foi miembru de Comisiones Obreres d’Asturies. En 1986 participa na creación d’Esquierda Unidaen la que militó hasta 2010. Foi diputáu de la Xunta Xeneral del Principáu d’Asturies pol grupu d’Izquierda Xunida ente 1995 y 2007, y Conseyeru de Xusticia, Seguridá Pública y Relaciones Esteriores del Gobiernu d’Asturies ente 2003 y 2007

Tamién te podria gustar