Los cantares que más sonaron esti branu

05 setiembre 09:25 2017 Imprimir

La tema “La mio xente”, de J Balvin y Willy Willian, foi’l canciu musical más escucháu esti branu n’España dientro de la plataforma Spotify, qu’a nivel mundial asitió no más alto la versión “remix” de “Despacito”, de Luis Fonsi xuntu a Daddy Yankee y Justin Bieber.

El “top” 5 español de los cancios más reproducíos na plataforma de música en “streaming” completase con “Me rehúso”, de Danny Ocean, nel segundu llugar; “Felices los 4”, de Maluma; “Mala muyer”, de C. Tangana; y “Xuna lady como tu”, de Manuel Turizo. L’ésitu de Fonsi quedó nel puestu 11 na so versión orixinal, ente que la versión “remix” de “Despacito” tuvo que conformase col 16.

La llista de les 30 cantares más escuchaos del branu n’España, que foi arrexuntada por Spotify ente’l 21 de xunu y el 27 d’agostu, inclúi temes como Namoré”, de Shakira, en novenu llugar, o Xúbime la radio”, d’Enrique Iglesias, nel 17, amiesta la nota. La plataforma publicó tamién la so llista de les 30 cantares más reproducíos nel mundu, na que la versión remix de “Despacito”, con Fonsi, Daddy Yankee y Justin Bieber, llogro’l primer llugar d’esti branu, un periodu nel que la música llatina foi “la líder indiscutible”.

El “top” 3 completalu “Wild Thoughts”, de DJ Khaled’s, en collaboración con Rihanna y Bryson Tiller, amás de “Unforgettable”, de French Montana. La versión “remix” de “Despacito” llogró más de 786 millones de reproducciones, hasta’l momentu.

  Categories: